• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • kristinah

nähäpp - jag har bilder  en masse!
    så det så!
    Och jag kanske inte kikade in just idag....har du tänkt på det?

haha - värre än soffliggarbilder är "härliggerjagpåminkuddeochlerinikameran"-bilder...nån sån hade du inte.
    MEn vaddå - bara för att du och jag inte är ämnade för varandra så behöver vi inte bli osams ju!

• Bye baby Bunting

Attraktion kan vara lite svårdefinierat ibland:

">

• Pappa med 3
    kristinah skrev 2011-10-14 21:39:17 följande:
    ulfsas - nu har jag varit inne på din HP-sida...men du tyvärr är jag så där petig av mig igen.
    Jag blir så jäkla avtänd på män som sitter och fläker ut sig i soffor...HAHA

Det funkar liksom inte för mig. Men jag hoppas du hittar napp snart hos nån som gillar sånt

hihi....
    Men va fan, dissa nån för  för sättet dem sitter i en soffa?

Nätdejting är verkligen en hård värld... 
  • ulfsas
    Pappa med 3 skrev 2011-10-15 10:43:59 följande:

Trevlig tjej......tur det avlöjades på ett tidigt stadium.
    Vem skriver så här, offentligt om det inte är för att det är kul att såra någon. Jag har inte behandlat henne illa.
    Lucky meSolig
  • Pappa med 3
    ulfsas skrev 2011-10-15 11:16:24 följande:
    Vem skriver så här, offentligt om det inte är för att det är kul att såra någon. Jag har inte behandlat henne illa.
    Lucky meSolig
    hehehe... ärlighet varar längst....
  • Anonym (hjärtat)

Den mest avtändande bild jag sett var på en man som satt bakåtlutad i ett badkar med benen brett isär och fötterna uppe på badkarskanten. Mycket badskum som tur var, men VARFÖR lägger man upp en sån bild? Jag blev tvungen att blocka på en gång...

• Glädje58
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-10-15 14:07:01 följande:
    Den mest avtändande bild jag sett var på en man som satt bakåtlutad i ett badkar med benen brett isär och fötterna uppe på badkarskanten. Mycket badskum som tur var, men VARFÖR lägger man upp en sån bild? Jag blev tvungen att blocka på en gång...
    Man vill sticka ut från massan...

Taskigt omdöme... 

Blev akut sugen på att skaka fram en profilbild när han låg i badet...

Det lockar väl alltid någon...

Eller, kan det vara nåt helt annat?... 
  • kristinah
    Pappa med 3 skrev 2011-10-15 10:43:59 följande:

haha - ja jag kan väl inte rå för att jag har svårt att liksom se poserande bilder som allvarliga. Det blir som lite för mycket. Jag blir helt enkelt avtänd. Vad tycker dua tt ajg ska göra åt saken då?

Kan du istället förklara idén emd att man sitter och poserar i en soffa?
    Jag gillar nog ltie mer avslappade bilder.
    bilder på nakna överkroppar går också bort. De spelar i samma kategori för mig.

ulf - inte är du väl sårad på ritkgit...jag hoppas verkligen du har humor nog att förstå att jag skojar här...
  • kristinah
    ulfsas skrev 2011-10-15 11:16:24 följande:
    Lucky meSolig
    va?
    nähäpp - du skojade inte?

menar du att du blev sårad på riktigt?
    Då får jag absolut be om ursäkt - men nog trodde jag att du skulle tåla lite mer än så?

Jag skyller på den hårda nätdejtingvärlden där man blir dissad hela tiden....vad skulle jag ha sagt då? Att jag itne kikat in på din sida alls? fast jag har gjort det?
  • Pappa med 3
    kristinah skrev 2011-10-15 21:40:10 följande:
    haha - ja jag kan väl inte rå för att jag har svårt att liksom se poserande bilder som allvarliga. Det blir som lite för mycket. Jag blir helt enkelt avtänd. Vad tycker dua tt ajg ska göra åt saken då?

Kan du istället förklara idén emd att man sitter och poserar i en soffa?
    Jag gillar nog ltie mer avslappade bilder.
    bilder på nakna överkroppar går också bort. De spelar i samma kategori för mig.

ulf - inte är du väl sårad på ritkgit...jag hoppas verkligen du har humor nog att förstå att jag skojar här...
    Hela iden med nätdejting är ju lite knäpp ibland. 
    På ett klick ska du bestämma dig för om personen är intressant eller inte. Vilket egentligen är helt omöjligt.
    Men vi gör ju det. Vi sållar rätt friskt.

Poseringsbilder? Vi vill väl alla visa upp den bästa sidan av oss själva. Och för många funkar nog den typen av bilder, annars hade väl inte allas profiler varit fyllda av dem?

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)