Syjunta för gravida!
Takex, vad bra att du redan tänkt på det:)
Har väldigt låg inspiration just nu, har virkat ca 10 rutor till en filt men det går långsamt. Ska iaf lägga upp bild sen om jag nånsin blir klar:)
Har väldigt låg inspiration just nu, har virkat ca 10 rutor till en filt men det går långsamt. Ska iaf lägga upp bild sen om jag nånsin blir klar:)
Mlane, det går alldeles utmärkt. Jag använde ett gammalt påslakan till mitt nest som var ganska mjukt och "använt" tänkte att det bli bra mot bebisens hud:)
Fairhfully, vilket underbart lapptäcke:) härliga mönster och färger!!

Cilia85 det är en duschdraperiring som jag virat garn runt och sen limmat med textillim. Annars funkar nog Ingiz tips lika bra
Wow vilken fin lekmatta
Rosagubben, köp en begagnad Huskvarna el Singer från en symaskinsaffär. Då får du garanti plus att de är servade redan. Mycket bättre och mer prisvärt än en ny från något okänt märke. Det finns även butiker på nätet som säljer bra beg maskiner. Kan inte länka från mobilen men googla så hittar du säkert. Lycka till
Har inte skrivit på länge men nu är sonen här och har redan hunnit bli 4 veckor!! tiden går så fort:)
Har hunnit titta igenom tråden och är såå inspirerad av allt fint. Har äntligen tagit kort på allt jag sytt så här kommer måååååånga bilder:)
Skötväska att sätta på vagnen, har även axelband som man kan sätta på

Här är en amningskudde, som jag knappt använt men ändå;)