• ekke

Vi som ska göra IVF hösten 2011

Välkommen Julia! Och lycka till

• ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-14 17:24:02 följande:

Hur mår ni som ruvar?? några symptom?

gårdagens metallsmak i munnen är borta, idag har jag knappt känt något alls! Hur är det med dig? Några symptom? 
  • ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-14 19:38:20 följande:
    Ekke - tycker inte jag känner nåt, har mest blivit jätteförkyld, har kanske sämre immunförsvar nu eller nåt?!
    hoppas att det kan bero på att pyret fäst :) om en vecka vet vi!!!
  • ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-15 10:57:45 följande:
    Tycker jag känner en svag känsla av mensvärk idag.. Ruvardag 7.. Nån annan som känner nåt?
    Det känner jag med, fast är inte du på RD 8? Hos oss räknar de ET som RD1

Nana123 skrev 2011-09-15 16:25:25 följande:
    Hejsan alla fina människor....
    jag plussade STARKT på dag 10 igår, jag han vara glad i 4 timmar, sen fick jag blödning, som forsatte hela tiden, åkte till akuten, de tog ett gravtest och vissade sig posetivt, men när jag kom hem fick jag mera blödning och klumpar, snälla har nån vart med om det innan, men ändå blivit gravid ?
    jag har gråtit hela dagen idag och igår, orkar inte, för första gg känner man lyckan....
    ringde barnmorskan och de sa att jag skulle avvakta och ta ett test efter helgen och kolla va det visar.....
    NEEEJ, men vad tusan. Har du fortsatt att blöda?
    Styrkekramar till dig

Dahlia: Stor styrkekram till dig också, varför ska det vara så j-la svårt att få till det? Hoppas att du snart orkar ladda om batterierna inför ditt FET.

Sylse: Vad jobbigt, hoppas att du snart känner dig bättre och att det blir ett finfint resultat på blodprover i morgon! 
  • ekke

hur har ni andra ruvare det med hormonerna? Jag har fått fasansfull acne, som värsta tonåringen, det ser hemskt ut!

• ekke

Tjuvtestade negativt idag (rd9) så puckat. Har inte gett upp hoppet än, men man blir såklart påverkad.

• ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-17 09:27:58 följande:
    Jag ska nog sluta skriva på min mobil.. texten kommer inte fram... det som jag skrev förut var:

Ekke & Picasso - hur mår ni , några symptom?

och ni andra som ruvar.. känner ni något?

ekke - jag funderar på att ta ett test imorgon.. men det kanske är för tidigt för oss att kunna se något?
    Jag känner inte så mycket, bara lite ömhet i brösten och små känningar i magen, men efter morgonens negativa test så känns det tråkigt -även om det är tidigt. Så puckat att testa innan, men jag har så dåligt tålamod. Nu väntar vi tills blodprovet på tisdag.
  • ekke

Picasso, dina symptom låter lovande tycker jag! När är bim? Tack för dina ord, jag väntar till tisdag nu. Kram

• ekke

Ljusgläntan: läste en artikel om att hcg nivån är lägre för oss ivf:are, än är loppet inte kört!!

• ekke
    Colourful skrev 2011-09-18 09:18:02 följande:
    För mig var det minus på ruvdag 12...så tappa inte hoppet!
    Colorful, hann inte läsa din tråd igår. är du gravid?!!!!! :D 
Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011