• ekke

Vi som ska göra IVF hösten 2011

mbo: hur känns det för dig? snart dags för td!!!

• ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-12 18:31:15 följande:
    Verkar vara något fel ibland när jag skriver från mobilen! Foten i munnen

Ekke & Picasso - Jag skulle skriva det att jag tog också ett test idag för att se om äl-sprutan gått ur men hos mig visade det plus så det verkade den inte gjort utan jag får vänta lite till.. konstigt att det är så olika!?
    ja verkligen, eller så har vi bara olika känsliga test. För visst är det lite tidigt att få ett riktigt + redan?!
  • ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-12 18:39:59 följande:
    ja det är tyvärr för tidigt för de.. dom sa att det tog 10 dagar för sprutan att gå ur och det har bara gått 8 dagar...

Får väl vänta några dagar och se om det gått ur då.. hur många dagar är det sedan du tog din äl-spruta?
    jag tog min älspruta i måndags (ovitrelle) och i lördags var testet negativt. konstigt att det kan vara så olika
  • ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-12 18:49:39 följande:
    Ekke - tog du pregnyl? 10 000 ie?
    nej, jag tog ovitrelle
  • ekke

Syles: stor kram till dig!!! Hoppas du snart mår bättre!

• ekke

Någon annan ruvare/ tidigare ruvare som haft metallsmak i munnen? Är på rd5 idag och har haft metallsmak hela dagen ( det försvinner ett tag när jag ätit)

• ekke
    ljusgläntan3030 skrev 2011-09-13 18:36:02 följande:
    Ekke - de låter som graviditetssymptom ;)
    Jag hoppas innerligt att det är ett symptom att embryot har fäst. 

Har du funderat på att tjuvtesta? Jag vill så gärna testa till helgen, men är ju bara på rd8-9 då, så det är ganska tidigt.  en av mina sämsta egenskaper är tålamodet, har fått öva det en del de senaste åren ;)
  • ekke

Mbo: stor kram till dig!! Jag tycker att du ska ringa igen om några veckor och höra om det blivit någon öppning. Helt otroligt att behöva vänta såååå länge!!

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011