• ekke

Vi som ska göra IVF hösten 2011

cat rock skrev 2011-11-04 06:30:07 följande:
    Det har gått åt hel**te. Testade med två test i morse och det är minus på båda. Man kan ana ett jätte,jätte,jätte-svagt streck för plus, men vid det här laget skulle det ju ha varit jättestarkt. Så här är det kört. Gråter
    Jag blir såå ledsen för din skull cat rock! 
  • ekke
    Vicki123 skrev 2011-11-04 15:46:30 följande:
    Nu bor ett fint embryo i mig och 3 fina till frysen! Jag är så glad. Hade inte väntat mig detta. :)
    Cat rock: så jobbigt. Stora kramar
    härligt, grattis!!!
  • ekke
    Nikita78 skrev 2011-11-05 16:51:30 följande:
    jo jag tycker att det är jätte kul att följas åt, min TD är satt den 21/10 Förstår bara inte varför ska jag behöva vänta så länge, ser ju att nästan alla andra har det mycket kortare!?
    jag har kort TD pga. att de tar blodprov på min klinik, det visar snabbare resultat än graviditetstest

• ekke
    Frida 1980 skrev 2011-11-06 18:29:13 följande:
    Hej alla,

någon som vet hur länge en glad gubbe syns under ägglossning?
    Jag testade på onsdagen och då var det negativt test sen kände jag ÄL på fredagen men glömde alla test hemma (vi lyckades ändå få till det lite snabbt) men nu på söndagen när vi kom hem så var det en glad gubbe.

Så därför undrar jag om vi ändå kanske lyckades pricka ÄL.

Kram
    har ingen koll på CB testerna. Hoppas att ni prickade :)
  • ekke
    Nikita78 skrev 2011-11-06 19:07:03 följande:
    Är det någn fler utöver mig i våran ruvargäng som har så fruktansvärt ont i brösten??? Eller är det bara jag Förvånad
    har "bara" ont i bröstvårtorna, och helljuset är på hela tiden ;) än så länge är det nog progestoronet som spökar. 
  • ekke
    Lindis1974 skrev 2011-11-06 18:30:33 följande:
    ÄL inträffar 24-48 h efter glad gubbe sånt bör inte ha haft ÄL ännu. Känningar har man ju ofta innan.
    Frida 1980 skrev 2011-11-06 18:29:13 följande:
    Hej alla,

någon som vet hur länge en glad gubbe syns under ägglossning?
    Jag testade på onsdagen och då var det negativt test sen kände jag ÄL på fredagen men glömde alla test hemma (vi lyckades ändå få till det lite snabbt) men nu på söndagen när vi kom hem så var det en glad gubbe.

Så därför undrar jag om vi ändå kanske lyckades pricka ÄL.

Kram
    sorry, jag läste fel. trodde du hade positivt test i onsdags. Lindis har rätt du har 12-48 timmar kvar till äl om du fick positivt test idag :)
  • ekke
    Stora fröken skrev 2011-11-06 19:02:39 följande:
    Hej Hej
    Jag har en fråga..var på äggplock i fredags och fick ut tre ägg
    Alla befruktades med icsi för att äggen var få och att min man har något nedsatt spermiekvalitet,
    Imorgon ska vi på ET om äggen blivit befruktade och delat sig som de ska. När tror ni de ringer ..om de ringer..hoppas inte! Vi bor i Stockholm och måste åka härifrån 10 typ..ska vara där 13.15
    E det nån som har en aning eller en tanke om detta skulle jag bli jätteglad!
    Kram på er alla starka tjejer
    de vet var ni bor, så jag skulle gissa på att de ringer senast klockan 9:30
  • ekke

Frida: det är ju skönt att det inte är så mkt uppoffring :)

Själv har jag tandvärk, och den sortens värktabletter jag får ta funkar inte :( Men jag tänker inte bara på ruvningen i alla fall!

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011