Ush måste skriva av mig lite bara.
Har en underbar son som sover jätte bra både dagen o nätterna.
E pigg o glad då han e vaken och så har det varit sen han föddes. Har verkligen haft tur. Inga sömnlösa nätter, ingen kolik el nått.
Men det e JAG!
Jag har inte tid för mig själv. Vi har en hund och just nu byter hon päls och fäller mycket.
Jag e ganska pedant utav mig och städar varje jävla dag. Jag vet jag e inte klok.
Men jag mår dåligt om de e det minsta stökigt. Om ett rum i huset ser lite ostädat ut då tar jag damsugaren och moppen tar o städar hela huset.
Nu när hunden fäller e jag så rädd att sonen ska få håret i sig. Ush e det farligt ens????
Sen min man jobbar så mycket. Jobbar som elektriker och deltidsbrandman. De e mycke där med då han inte e hemma så ofta. Och när han e hemma då vill han bara slappa och vila. Visst jag förstår honom han e trött han har jobbat osv men va fan e inte jag då??
Jag tar hand om vårat barn, städar huset och lagar mat. Varje måltid och varje dag.
Ett 24h jobb alltså.
Sen vill jag inte tjata på honom utan vill att han ska ställa upp för mig utav egen vilja.
Men han har svårt att se det själv.
Ush e jag för gnällig??? Hihi
Nu på fredag ska jag ut!!!
Det blir en sexparty hos en tjejkompis me god mat o dricka.
Då har ja sagt till mannen min att när han kommer hem aka han ta lillen.
Vad dom hittar på och gör den dagen/kvällen tänker jag inte bry mig om.
Ush låter detta illa nu???
Men jag vill bara släppa allt hemma gå ut och bara vara JAG. Njuta o slapna av lite.
Men jag ser de framför mig. Den dagen kommer jag storstäda, tvätta, laga mat, fixa allt till lillen inför kvällen. Så allt blir färdigt innan jag drar. Varför kan jag inte bara släppa allt och låta pappan ta de samtidigt som han tar hand om lillen?
Jag gör ju de varje dag, varför kan inte han göra de då?
Ush ni ser nu tänker ni säkert va fan gnäller hon om. Hon behöver hjälp hihi.