Juni/Juli mammor...
Kan man ge laktulos till såhär små barn? min son som är 1,5år tar det regelbundet för han har alltid haft krångel med magen. Men jag har för mej att han inte fick det de första månaderna eftersom han var för liten för att få ta en sån sak då. Men mitt minne kan svika mej, jag har nog världens sämsta minne nu förtiden.
Lilltjejen har inte alls mått bra idag. ont i magen mest hela tiden. Hon har ofta ont i magen men idag har varit en sån där dag då det är mest hela tiden. Och som hon fiser, låter som en hel karl! Tycker så synd om henne som har ont. Får försöka utesluta saker i min kost för att se om det kan bli bättre.. Godis antar jag att jag ska börja med, buhubuhu, jag som har värsta sockerberoendet.
Jag har inte tänkt alls på hur länge jag tänker amma. Tar nog det som det kommer, så länge som det känns bra så kommer jag amma. Ja eller jag kommer inte amma i all evighet bara för att det känns bra. Skulle ha svårt att amma ett barn som känns för stort.
Imorgon åter vi till furuvik. Har inte gjort så mycket i sommar och nåt ville vi hitta på med sonen. Furuvik är en lagom resa för oss och sonen får kolla in lite djur.