Juni/Juli mammor...
Fridakarin: det har gjort underverk så underbart. Dock så är lukten av hans bajs en mardröm :) men det kan vi leva med. Härligt att höra att det fungerar för er med.
Fridakarin: det har gjort underverk så underbart. Dock så är lukten av hans bajs en mardröm :) men det kan vi leva med. Härligt att höra att det fungerar för er med.
Så söt han är:)
Jag har köpt en overall på kapphal dom är stickad samt en i fleace. Miljan var vid 6 veckor 58 cm så han är också en lång kille. Men han är samll
Herregud så jag skriver dåligt från mobilen .
Ha ha ha resårband skulle nog var något :) jag brukar få sitta och hålla fast den tills han somnar, för då ska den ut ur munnen och helst ska han ligga på nappen då, så där då det ser jätte obekvämt ut gör mamma skulle bara våga ta bort den då skriker jag högt. Så gör vi om allt igen. Dock så ramlar ej nappen ut ur miljans mun utan han rent av anstränger sig för att spotta ut den. Tror han lärt sig att han fångar min uppmärksamhet så. Och sen får man ju skrika lite på det, för det tycker vi är roligt just nu : D
Kan ju vara tänder. Min kompis dotter föddes med 1 tand. Så kan nog komma när som