Har vart iväg i en stuga i helgen utan täckning på telen så hade lite läsning att ta igen här :) man förstår hur beroende man är av iphonen när man inte kan använda den!
Är så glad för att Melvin sov 5 Tim i sträck inatt! Helt otroligt bra, o somnade om hyfsat fort efter amning med. Vågar inte ens hoppas på att det kommer upprepas men det hade vart skönt om han gjorde det till en vana.
Jobbigt dock att han har så ont i magen o mest skriker/gnäller sin vakna tid. Tycker synd om han samtidigt som jag själv blir knäpp av skriken! Hur gör ni med skrikbebisar för att orka? Till slut la jag honom i spjälsängen o gick därifrån en stund för att inte förlora förståndet. Som tur va kom sambon hem strax efter o tog över, nu sover han. Puh! Måste införskaffa bärsjal så man kan få nåt gjort medan man bär.
Imon fyller min Viggo 2 år! Så stor han blivit, snart är Melvin också så stor får man tänka när han skriker som mest :)
Ser att ni diskuterat om ni ska ha fler barn. Vi har bestämt att det är stopp nu o räcker med 2. Och så får det bli, men har alltid haft en önskan om 3 men tror inte vi skulle orka det. man ska aldrig säga aldrig iofs för vi är unga o skulle kunna få ett till barn om 10 år utan att vara "för gamla" :) O så hade det vart roligt med en dotter också, men vi är så tacksamma över två friska pojkar!