• Per19

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Är medlem på HP och jag får aldrig några skamliga förslag, det kan man undra över, och kanske sakna*blink*.

Kanske beror på att jag är kille, och jag tror att det är mest killar som bara är ute efter enbart sex? 

• Per19
    Anonym (Nybörjare) skrev 2011-08-07 17:39:31 följande:
    Vilken dejtingsida föreslår ni? Någon ni tycker är bättre än någon annan, och varför i så fall?
    Som jag förstår det verkar en viss del vara gratis, men om man sedan t ex vill kunna skriva till andra så får man betala - är det så på alla sidor?

Jag är lite sugen på att kanske börja dejta, men vill inte regga mig på alla dejtingsidor jag kommer över, vill ha en bra sida från början. Drömmer
    happypancake.com är helt gratis och det går att skicka mail, svara på mail utan att betala en krona
  • Per19
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:06:22 följande:

Vill du ha honom jag lovar jag fedexar hoonom på momangen

*packeterar in i tejp*

En skoj grej förresten med en kille som ville ses, just den helgen hade jag (precis som nu) ingen försäkring på bilen för att jag skulle byta försäkringsbolag. Igen *vissel*
     så därav ville jag inte åka dit och ses för min bil är min trygghet. Då berättar han att han säljer försäkringar... inte fasen blev det en billig försäkring så det fick vara
    Hoppas att du har bilen avställd då om den saknar försäkring?
    Annars så blir det dyrt för dig när Trafikförsäkringsföreningens faktura ramlar ner i brevlådan.

Eller är det bara en ursäkt att slippa träffas?
  • Per19
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 18:05:12 följande:

Avställd

Tummen upp!
  • Per19
    racer x3000 skrev 2011-11-21 20:42:26 följande:
    I Sommar??? Börja med teorin lite smått redan och skriv upp i vinter, och övningskör direkt när snön är borta.
    Själv väntar man på snö så man kan dra igång den bästa MC-säsongen som finns!!!
  • Per19
    Mikesh skrev 2011-11-28 08:35:49 följande:
    Jag bara älskar mitt jobb :)
    Ja med!!
  • Per19
    Klöset skrev 2011-12-16 15:02:43 följande:
    Jag har fått frågan om jag vill ta en promenad med en kille ikväll....... Grejen är att han inte vet hur jag ser ut..... Jag råkade se honom nu på fb... Han ser ganska bra ut och jag kan ju tänka mig att jag absolut inte faller honom i smaken. Vad göra? 
    Dåligt självförtroende?

Känner igen det där själv faktiskt, men det är väl på hans initiativ så jag tycker du ska ta chansen.
    Inget att förlora för dig kan jag tycka. 
  • Per19
    Smecker skrev 2012-01-02 22:05:04 följande:
    Samma här, nästan. Inget kaffe, ingen öl, min årsförbrukning alkohol ryms i en vinflaska ca.
    Hand upp för mig också. Exakt så för mig, som för dig.
  • Per19
    Heidi1 skrev 2012-01-09 14:52:41 följande:
    nu blir det en liten uppdatering. Hade en trevlig lunchdejt. Inget pirr än men vill helt klart träffa han igen och se vad det kan leda till. Fick ett sms av han blev tydligen helt såld på mig
    Gläds med dig om det "krokar i" för er, om han är till belåtenhet efter lite betänketid?

Själv har jag aldrig dejtat på det där sättet, men det vore roligt att prova nån gång om det blir aktuellt?
  • Per19
    Niklas2k skrev 2012-01-09 17:34:47 följande:
    Alltså, du letar efter en dejt? Är din status i din presentation ett misstag?
    Observera att jag skrev OM DET BLIR AKTUELLT!

Just nu är det INTE det!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!