• Per19

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bilden kom inte med i citatet.

• Per19
    målar havet blått skrev 2012-05-15 09:08:18 följande:
    He he vet inte hur jag ramlade på den där...tyckte den sa ngt så jag sparade den .
    Kolla på denna sida.

http://www.mp3s.pl/dzienpo/

Man kan konstatera att polacker gillar sprit i stora mängder.
    "Terrible hangover" för många här tror jag?
  • Per19
    målar havet blått skrev 2012-05-15 18:38:12 följande:
    HAha en del va ju hur kul som helst, en del bara hemskaFlört
    Oja, en del är kul, andra mest tragiska. Såg du tjejen på sidan 33, en 7 bilder ner ungefär, hon som hade "fullt i trosan"!
    Inget kul uppvaknande där tror jag, och ett ev. ragg har nog dragit för längesen?
  • Per19
    nu123 skrev 2012-05-20 13:01:14 följande:
    Heh, tycker du låter skön. Och jag hoppar in i den här tråden med en komplimang. :(

Har aldrig nätdejtat men känner mig för lite - kanske kan vara nåt? Har inte heller hunnit läsa hela tråden men ska försöka göra det.
    Hej, hopp. 
    Då får du hålla på ett tag!
  • Per19
    lemonina skrev 2012-05-20 16:38:42 följande:
    Herre gud. Pratar på msn med en kille och han har redan visat kallingarna.Obestämd
    Ja det är otroligt får man säga!

Vill du se många kalsingar och det som är inuti dom så kan du kolla på chatroulette.se
  • Per19
    takida skrev 2012-05-20 19:53:19 följande:
    Nej ser inte ett dugg fram emot att känna på smärtan imorgon. Men aldrig har jag varit så glad över att vara singel som just idag, bara tanken på att jag skulle ha sex nu smärtar, haha

TackGlad
    Tycker att det är rätt skönt med träningsvärk, så man känner att man gjort nåt.
    Några gånger om året så har man ordentlig träningsvärk. 
  • Per19
    takida skrev 2012-05-21 22:04:52 följande:
    Jag har inte haft någon träningsverk idag, tror tigerbalsam gjorde susenGlad
    Så när jag ändå är igång så blir det till att ge sig ut och springa imorgon. 
    Har ju ändå som mål att springa milen under 50 min i höst:) 
    Tigerbalsam är effektivt fast jag tycker att Linnex-stiften är bättre. Har du provat dom?
    Drar man på sånt på fel ställe så "eldar" det nåt enormt.

Linnex är bättre än Tigerbalsam och så slipper man stryka på det med fingrarna då Linnexförpackningen funkar som ett stort Lypsyl och man inte behöver lägga på med fingrarna.

Kan vara bra då medlet kan hamna där man inte vill ha det, då medlet aldrig går att helt tvätta bort från fingrarna helt och hållet.
    Man har ju kliat sig både här och där utan att tänka sig för, men man har blivit varse efter ett tag......... 
  • Per19
    Glädje58 skrev 2012-05-21 22:18:44 följande:
    Jobbat? Haft sex? Flört
    Inget av dom du tror. Har visserligen ett fysiskt arbete men det ger inte träningsvärk.
    Andra alternativet då, nej inte det heller fast det blir så sällan.

Jag kör Enduro och Motocross på motionsnivå numera, men tävlar då och då (i Enduro) fast med för dålig grundträning så efter en tretimmars tävling så är man ganska mör.
    Finns inte en muskel som är opåverkad (jo en när jag tänker efter, ni vet vem) av att köra hoj.
    Ont överallt har man men det är faktiskt en skön känsla tycker jag.
  • Per19
    Suppressed skrev 2012-05-21 22:45:56 följande:
    Har du filat halvmåne på enduron?
    Nej, farten räcker till som den är ändå. Hojen har högre kapacitet än mig fast den inte är så stor.
  • Per19
    takida skrev 2012-05-21 22:48:39 följande:
    Då lär du ha snygga armarTungan ute
    Tyvärr har du fel, då dom ser ut som 2 okokta spagetti, om du nu menar att snygga är detsamma som muskulösa?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!