• Per19

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-21 22:59:42 följande:
    Så du tränar inte upp dig litegrann inför en tävling? 
    Jo håller på nu då jag ska köra en av dom största tävlingarna nu i början av juli.
    Sen blir det en tävling i september för att sen avsluta med Gotlands Grand National i november.

Orkar att genomföra tävlingarna trots att jag tränar för lite, men kroppen får lida några dagar efter varje tävling.
  • Per19
    målar havet blått skrev 2012-05-21 23:02:16 följande:
    Snygga ben kanske?
    I alla fall jämfört med armarna då det är benen som tar mest stryk/arbetar mest, särskilt på vintern.
    Sen har jag varit sprinter innan jag bytte idrottsgren när jag blev 16 år.
  • Per19
    takida skrev 2012-05-21 23:04:35 följande:
    Haha, som okokt spagettiSkrattande
    Nej snygga är inte synonymt med muskulösa. Har en bild framför mig men kan inte sätta ord på vad jag ser.. Smala, seniga, uthålliga... Typ, hmm 
    Smala, seniga, uthålliga kan jag kanske hålla med om att dom är.
  • Per19
    målar havet blått skrev 2012-05-21 23:09:36 följande:
    Ja de är ju tungt som fan det!..Kört novemberkåsan?
    Ja en gång, fast bara dagetappen då tävlingen ingick i Junior-SM vid det tillfället.
  • Per19
    målar havet blått skrev 2012-05-21 23:15:33 följande:
    Jag skulle vilja testa det ..men har inte kondis för det  ...

Nä nu måste jag uppsöka snarklådan..ska upp i morgon  sov gott sötisar
    Jag har ingen kondis att skryta jag med heller, så testa gärna om du har möjlighet.
    Jag blir helt slut av att springa längre än 100 meter, men köra hoj i 3 timmar går utmärkt.

Många elit-tränade idrottsmän med "hästkondis" har provat, och är helt slut efter bara nån kilometers körning då dom saknar åktalang och man kommer inte långt med bara kondis.

Du har ju MC-körvana i alla fall, så ta chansen om du har möjlighet?
  • Per19
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-29 21:18:26 följande:
    MHB: Hahahaha ja en kräfta tatuerad är kanske inte jättesnyggt Tur man är lejon Fast här blir det inga stjärntecken på kroppen iaf Tror inte på det. Däremot såg jag en skitsnygg tatuering på en tjej som tatuerat sitt namn stort på underarmen med grafittibokstäver. Det skulle jag absolut kunna tänka mig.
    P3-programmet Christer hade ett tema förra veckan som gällde tatueringar man ångrar.
    Massor av folk MMS-ade in bilder på sina tatueringar, den ena fulare än den andra.

Kolla här, man får scrolla ner lite.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3130&artikel=3296570
  • Per19
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-01 06:23:25 följande:
    Per19: vadå är det någon som gjort samma som mig? Hahaha hittar inte länken på sidan (är på mobilen)
    Det var väldigt många fula fylletatueringar. Du får kolla in länken på en dator sen:
  • Per19
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-01 06:23:25 följande:
    Per19: vadå är det någon som gjort samma som mig? Hahaha hittar inte länken på sidan (är på mobilen)
    Kolla in liraren som tatuerat ett spindelnät på ollonet.
    Måste ha gjort sjukt ont?
  • Per19
    Racer x skrev 2012-06-17 17:57:22 följande:
    Ny eller den gamla? Trevligt..

Har beställt en ny backspegel till min.
    Härligt "ormbo" runt stötdämparen. Påminner om röret på Yamaha YZF450 2010-2013.
  • Per19
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 21:01:22 följande:
    Ger fan upp killar helt snart. Köper ett torp och ett gäng katter och blir en bitterfitta!
    Ge inte upp, rätt vad det är så står drömprinsen där!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!