Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Hallo! Kikat in i denna tråden, läst de första sidorna ordentligt men det är ju hysteriskt många så nu hoppar jag in direkt (dock nyfiken hur det gick för alla som var med i början av tråden, lyckligt förälskade?)
Har iaf registrerat mig på HP efter mycket velande, nyfikenheten vann dock... till och med lagt upp en bild, lite läskigt men det kändes som en nödvändighet. Bor dock fortfarande tilsammans med min man (skilsmässan är dock på G och vi ska definitivt inte fortsätta tillsammans, däremot lär det praktiska lösas). Så jag tycker ibland att jag borde vänta och ibland att jag lika gärna kan testa, räknar inte direkt med att hitta någon bara sådär och tänker att det är kul att se hur närdejtandet funkar... och om någon alls är intresserad ha, ha...
Dock kikade det in en söting ganska omgående (kanske mest därför jag la in en bild på mig), blev absolut nyfiken på denne man, inget jag räknat med på direkten... Funderar på att kika in på hans sida igen så han iaf ser min bild men vet uinte riktigt... Lite sugen på att skicka en flirt men det känns inte rätt ändå just nu (om man iaf bodde själv nu då... suck.) Avvaktar och ser ifall han märker det ändå, (jag har kikat in på hans sida 2 ggr och han 3ggr på min, han var först). Behöver iofs inte betyda ett dyft, men 3ggr är fler än två, den andra kan han ju ha kikat in igen när jag kikade gång nr 2 lixom... Ja, ja...
Har iaf fått ett mejl sen jag la upp bilden, där ser man... Det fick mig att dra på smilbandet och jag skickade ett svar men vad vill en 38-åring mig? (25-årig 3-barnsmamma) Dessutom har han ingen bild och bor i samma kommun, hmm... får se om han lämnar lite mer info om vem han är eller vad som händer... Fick ju öva på att svara iaf och ett melj, någon tyckte iaf att jag var intressant nog att skriva till, alltid något!