Inlägg från: Anonym (cocacola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cocacola)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-02-29 11:45:34 följande:
    Enligt språkrådet är båda korrekta att använda.

Nämnen titta, det ska jag påpekta till nitiska förespråkare av svensklärare (vilket jag råkar träffa en del)
    Smecker skrev 2012-02-29 11:46:59 följande:
    "oså"?
    "med"
    "enkelt"

Någon har spillt kladdiga grejer över sitt tangentbord... och liter av datordyslexi tror jag. Skriver bedrövligt rätt ofta, får övergå till handskrivna meddelanden istället... Ha, ha... Du lär få fler tillfällen att rätta mig...
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-29 11:45:34 följande:
    Enligt språkrådet är båda korrekta att använda.

En länk till det kanske?
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-29 11:47:40 följande:
    Ja, jag är på taskigt humör idag. Deal with it.

Är van vid taskigheter, varför tror du att jag ska skiljas???
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-29 12:05:15 följande:
    Jag har lärt mig av en expert, varför tror du att jag är skild?

Ha, ha... 
  • Anonym (cocacola)

Ok, efter en stunds intensivt mejlande med 3 pojkar. Vilken ska jag välja?

* 20-åringen som bor hemma och skriver otydliga meningar

* Killen som flyttat till sverige för att någon försökt döda honom och som nu tjafsar om varför jag inte har msn, trots att jag lixom hintat om att jag inte är intresserad

* Killen som vill bli kk med mig eftersom han inte är nöjd med sitt och sambons sexliv. (Ni ser, någon vill uppenbarligen ha sex med mig iaf)      

• Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-29 12:11:11 följande:
    Hittar den inte, men SAOL godkänner det.

Får väl eventuellt duga tills vidare...
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-29 12:26:35 följande:
    Varför inte alla tre? Samtidigt? Kan ju inte bli mer fel än en i taget.

Ha, ha... Får väl föreslå det...

Ni som varit med ett tag: Är detta vad man får räkna med eller drar jag till mig "ja, vad ska vi kalla dem".. *suck* 

• Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-29 12:33:41 följande:
    Det får du räkna med.1 på 20 är ok, 1 på 100 är bra, 1 på 1000 är toppen, 1 på 10000 är perfekt. Välj själv vilken nivå du vill lägga dig på.

Hur många tror du jag fått mejl från egentligen? Men med tanke på fördelningen är det nog rätt illa... Dax att byta presentation kanske. Har dock fått några seriösa också, varav en är riktigt intressant
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-29 13:13:12 följande:
    Cocacola: Jag skulle köra på hmm INGEN och defenitivt inte nummer 3. Jag har testat det och att ha en militant fru/flickvän/sambo som skyller allt på en är ingen höjdare särskilt inte när killfan som raggade upp mig också skyller allt på mig (hade ingen aning om att han hade tjej! Så blåögd var jag... och för kär för att avsluta det när jag visste) Hahaha är fortfarande orolig för att gå in i henne och åka på stryk Hahaha det var efter detta jag tänkte att nätdejting är bra för då träffar man bara singlar (uppenbarligen blåögd igen...)

Jaså, du har testat det? Låter som något jag klarar mig utan, fast det behövde jag inte direkt fundera på. Inte bara singlar på nätet har kikat in en annan upptagen prick, denne var dock tydlig med det o presentationen och flickvännen fanns visst också på hp. Nåja, åtmindstonde bra att veta om det från början så man kan låta bli. Värre att bli lurad, det måste vara skit!
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-29 13:49:59 följande:
    Cocacola: Det är ju inget man frivilligt ger sig in på. Eller jag hade aldrig gjort det om jag vetat innan...

Man är nog rätt udda om man ger sig in i det friviligt, fast det finns ju folk till allt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!