Inlägg från: Anonym (cocacola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cocacola)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-27 16:25:48 följande:
    Lägg dig på rygg bara, så låter du killen göra jobbet  Flört

Det lät ju enkelt! :-P
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-27 16:34:17 följande:
    Tur att du skojar, annars är det nog läge för en mental hälsokoll.. Drömmer

Du vill inte ha sex med mig och tycker att jag ska göra en mental hälsokontroll.. Härligt snäll du är idag då... Asgarvar!
  • Anonym (cocacola)
    bellis79 skrev 2012-02-28 09:40:34 följande:
    Blir dejt imorgon, vin, mat och landskampen på tv. han tog iniativ , 3dje dejten för oss även om han är tokseg.. 10 mess fram och tillbaka innan han kom till skott haha..
    Han har mycket med jobb o barn o annat så är glad att han tar sig tiden så ser framemot det :)
    Om det blir fler dejter så är det nog rätt sällan mellan dem då han verkar ha fullt upp men som jag säger. vill man ses så tar man sig tid:)

Nådde mitt träningsmål o kom i en strk mindre i brallor igår så nu är jag i toppform:), bra möten med jobb o chef så är tokglad idag:)

Låter ju riktigt bra det där!
  • Anonym (cocacola)

Klurar på om jag ska ändra min profil på hp, ny presentation och nyare bild... Ingendera är toppenbra precis... fast det får nog vänta någon dag iaf, har annat att ta itu med. :-P

Dessutom börjar jag känna att det nog blir riktigt skönt att vara singel ett tag... ett litet tag iaf Slippa anpassa sig till någon annan (utom 3 små vildingar då). Ska nog ta och göra om lite här hemma, något enkelt bara - har inte tid med större projekt. Tips och idéer?   

• Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-02-28 11:17:53 följande:

Städa är alltid ett hett tips. Eller göra ett boxningsgym i ett hörn i vardagsrummet. Eller göra en bubbelpool av badkaret med hjälp av hålsåg, munstycken, våtrumssilikon och en kompressor. Glöm inte ställa ner trycket i kompressorn, annars slutar allt vatten i taket.

Varvar städningen men något annat, bygga bubbelpool kanske? Fast jag hade nog tänkt mig något enklare, och är inte sugen på bubbel men du får plus i kanten för kreativt förslag Hade inte varit helt fel att få upp boxningsäckemn heller, dock inte i vardagsrummet.
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-02-28 11:30:48 följande:
    Möblera om, måla nån vägg eller hela rummet, alternativt tapetsera om. Finns det något som inte fungerar så bra praktiskt hemma, som du kan förbättra?

Möblera om kanske... är inte sugen på att måla och det är alldeles för mycket som behöver göras innan det är dax för tapetsering här. Typ byta lister, foder, fönster och såna småsaker. Inser att jag lär öva på mina fixaregenskaper för man kan verkligen säga att det finns en och annan sak som inte fungerar så bra praktiskt. Det mesta långt över min nivå men någonstans lär jag ju börja...
  • Anonym (cocacola)
    bellis79 skrev 2012-02-28 11:34:20 följande:
    Städa garderoben o städa in vårkläder och fix är nice..

Ett projekt i rätt storleksordning, ska fundera på saken...
  • Anonym (cocacola)
    Heidi1 skrev 2012-02-28 11:36:07 följande:
    Skaffa nya gardiner och blommor. Städa ur alla skåp i köket, garderober fixa i dom

Garderober i köksskåpen, det var en ny tanke ha, ha... Kanske ska göra om hela köket till garderob - walk in closet ni vet. Men var gör jag då av köket?

Gardiner och blommor, tja - kan ju alltid fixa lite i fönsten. Få upp nya gardiner och skifta plats på lite blommor. Överväger saken... 
  • Anonym (cocacola)

Läser om era dejter, hur ofta i början? Vore kul att höra vad fler av er tycker.

• Anonym (cocacola)
    Heidi1 skrev 2012-02-28 12:16:23 följande:

Du missade nog koma tecknet
     Det kan ju hända.... Inte helt flams-fri idag heller, men det tar sig!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!