• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-02-16 20:13:41 följande:
    Åh vad kul! Är det några i tråden som dejtar varandra:))

det finns flera som har dejtat, någon som just nu dejtar, och vissa är från andra trådar men forfarande FL Skrattande 
  • Legacy
    Niklas2k skrev 2012-02-16 20:58:08 följande:
    I call BS.

Second that.
  • Legacy

nu gick jag upp. Lagom va Flört Alvedon is the shit!

Så nu har det väl skrivis en miljon sidor som vanligt. Något nytt hett eller klarar jag mig utan tt backa Skrattande

• Legacy
    Night sky skrev 2012-02-17 11:27:13 följande:
    Jag tror jag har kommit på att jag är för naiv när det gäller killar jag dejtar. Jag tror alldeles för mycket gott om dem. Men nu vet jag ju att de är manipulativa svin och ska behandla dem där efter! {#emotions_dlg.djavulsk}

Det finns bra killar därute, döm inte ut alla
  • Legacy
    Smecker skrev 2012-02-17 11:55:15 följande:
    Bellis visste inte hur man lägger in en profilbild. Natalie nojar över åldern. Cosan råkade på ett fruntimmer som inte gillar att kyssas. Killar vill bara knulla. Annars same shit, different day.

Killar vill bara knulla? Såklart de vill, det är ju inprogrammerat tillsammans med den där "be an asshole" genen.

Eller inte Flört   
  • Legacy

Gött nu kommer jobbet med mat om en timme.

• Legacy
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 12:55:43 följande:
    Tack så mycket. Jag håller på att läsa lite bakåt i tråden, vilket härligt gäng ni verkar vara men det är väldigt mycket OT till och från

OT???!!! VAR!?!?!
  • Legacy
    bellis79 skrev 2012-02-17 13:48:53 följande:
    Ursäkta dagens dummaste fråga men jag har feber.. vad är OT?

*skickar en alvedon*

det är off topic, alltså det vi gör i 90% av tiden här inne, snackar trams   
  • Legacy

faen mitt besök ställde jag in, om jag orkar åker jag dit dock. jävla avstånd... morr

• Legacy

Det känns mer och mer dömt att jag kommer komma iväg imorgon. Är fortfarande snordålig, somnade förut som en räka typ. Måste ha sett lite speciellt ut Solig

Men ärligt. Jag har fått i mig en halvliter soppa, kan jag fetglömma att orka sätta mig i bilen imorgon eftermiddag? Jag vill ju verkligen åka faktiskt *surar*

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!