• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fick mail från en 27-årig kille som skrev att han alltid drömt om att "ha sex med en äldre kvinna". Jag är för f*n 30 år! Att kalla mig äldre kvinna (speciellt när man bara är 3 år yngre) är som att sätta sig på en bajsmacka och kasta sig ut för ett stup. Pucko!

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-02-06 21:24:36 följande:
    hahaha men lite äldre är du ju
    Tusen tack för att du klargör detta för mig!
    Glädje58 skrev 2012-02-06 21:26:55 följande:
    Gött att höra att dagens äldre har lite ruter i sig  Skrattande
    Ja än är det fart på rullatorn!
  • Madida
    IeIIebror skrev 2012-02-06 21:43:50 följande:
    det är bara att svara, sex med en äldre är som att ha sex med en jämnårig eller yngre, fast bättre!!
    Jag svarade "Du skulle aldrig klara av det vännen..."
  • Madida
    s07 skrev 2012-02-07 22:46:12 följande:
    Å, jag fattar inget fortfarande. Långdistansförhållanden KAN faktiskt fungera. Ffa om man synkar bra. Men, men, det är er val!
    Jag var själv tillsammans i ett år med en kille som bodde 50 mil bort. Nu hade jag turen att han kunde komma och hälsa på ganska ofta, eller ja vi sågs varannan helg ungefär.

Men för mig är det för lite. Jag vill ha min kärlek nära! Vill kunna få ett ryck kl 23 på kvällen och batra åka hem till honom och få sova med honom trots att jag jobbar dagen efter. Jag vill inte sitta och längta och tråna.
    Kan kanske tänka mig att göra det en tid om jag vet att det finns en lösning på det, men är ingen av oss flyttbara så ser jag inte meningen. Då kan vi ju aldrig ha det liv jag vill ha.
  • Madida
    starchild81 skrev 2012-02-09 15:44:10 följande:
    ^skriv ett långt mail då där du är totalt ärlig... Börja med att säga att det är inte han det är fel på utan dig och att det är såhär du känner...........
    Jag vet inte, men jag antar att du skojar här?
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-02-09 20:13:21 följande:
    hahaha killen jag träffade i vintras som för en månad sen skrev att han skulle höra av sig men att han behövde lugn och ro ett tag. Fick precis sms av han där han skrev att han hoppas att allt är bra i den nya lägenheten och med mig och barnen. Haha lite sent kanske och höra av sig nu. Nu funderar jag på om jag bara ska ignorera det eller skriva något halv elakt till han.
    Ignorera. Vad finns det att svara på..?
    Vill du att han ska fortsätta skriva så kan du ju svara annars är det onödigt..
  • Madida
    Legacy skrev 2012-02-09 18:17:21 följande:
    Tungan ute hahaha ja, gött det Cool nu ska jag åka och äta pizza med en vän tänkte jag, men några hade frågat om detta med 17e marsgrejjen, jag funderade på något som Heidi nämnde att starta en låst medlemstråd om intresse fortfarande finns så kan man ha adress och allt sånt mojs där.
    Ja det hade väl varit smart?! Inte riktigt så att man vill skriva ut det här. Eller så mailar man alla, fast det finns ju fortf de som är anonyma.
    Tycker absolut att en sådan tråd ska startas, vem fixar?
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-02-09 20:21:47 följande:
    vill inte ha med han och göra.
    Då hade jag ignorerat
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-09 20:48:09 följande:
    Åh jag blir ju lite sugen på den 17e... Eller är det mer för er som hängt i tråden lite längre? Om inte, vad är det ni ska hitte på?
    Klart att festen är för alla, annars hade det ju inte varit kul

Får vänta på att Legacy gör en tråd om den så kan jag länka till den i ts.
  • Madida
    Smecker skrev 2012-02-09 22:19:07 följande:
    Till och med jag har lovat att eventuellt överväga att dyka upp. Så det finns alltid en liten risk att jag faktiskt gör det.
    Du snackar så mycket trams att jag får ont i knät!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!