uniMog skrev 2012-01-03 11:56:00 följande:
Det finns massor med kvinnor som är precis tvärtom och massor med killar som öser bekräftelse över sina kvinnor. När jag är stressad, ledsen eller arg så fungerar jag också som de killar ni beskriver, medan min sambo verkar vara tvärtom.
"män är från mars" är det störta bullshit (efter the game) som någonsin kommits på. Det gör mig upprörd på riktigt.
Jag röstar på The Rules som största bullshit.
bellis79 skrev 2012-01-03 11:29:40 följande:
Firade nyår med min dejt eller tja han jag träffar, han vill absolut inte prata känslor o det är skitjobbigt.
Vet ej om vi är ihop, dejtar, träffas, kanske inte behövs ng märkning men alla söta sms är borta, mer vardagliga saker.. saknar det men vill ej vara bekräftelsekåt eller o kräva det..
Det konstiga är att jag börjar tänka dumma grejer o fundera om oss de veckor vi ej ses o då vi ses är allt så bra så..
Även om han har mycket om okring sig så känns det som han börjar ta mitt stöd, mina känslor o sånt för givet.
Hur kul det är att höra detta , jag säger att jag tycker om dig, svarar han ex det är ju bra det eller jag tycker om att du tycker om mig.. förut svarade han att han tyckte om mig men säger ej det själv först..
Antingen är jag pms känslig eller så är ng fel..
Vad är det som hindrar att du frågar honom var ni står?