Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-01-05 13:24:18 följande:
    Precis man kanske får lite hjälp på traven om det går hål i fickorna men tråkigt om man måste laga byxorna, är inte så bra på att sy ;)
    Det är lugnt, att sy är traditionellt en manlig syssla.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-05 14:23:00 följande:
    Perfekt, men var hittar jag en sån då? ;)
    Har för mig att jag sett dem i Nettos reklamblad, veckans erbjudande.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-05 14:37:55 följande:
    Aha det förklarar saken, kollar aldrig i Nettos reklamblad :)
    Är dom väldigt dyra i inköp och drift? ;) 
    Ingen aning, jag har aldrig kollat på det eftersom jag och min symaskin reder oss själva. Men borde väl vara standard, 3 mål mat om dagen och sex 2 gånger om dagen?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-05 15:24:36 följande:
    Bra svar! Så tror jag också att det är. Man känner lätt att det alltid kan finnas någon bättre.
    Sen har ju jag en "störning" där det finns ett speciellt attribut som känns väldigt viktigt för mig. Det är längden på en kille.
    Så jag kan få ett mail som är himla trevligt, se en ansiktsbild som också ser bra ut och så går jag in på sidan, ser att han är 176cm lång och då bara lägger jag ner direkt.
    Jag hade antagligen inte alls sållat lika hårt om det var ute i verkliga livet.
    Det är ganska normalt, jag sållar med väldigt hårt. Men sen finns det kriterier och kriterier, jag har tre kriterier som jag absolut inte ruckar på, och sen en massa andra småkriterier som är bonus, men inte livsavgörande om helheten i övrigt stämmer.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-05 16:04:33 följande:
    Men jag kan känna mig dum ibland. Hur viktig är längden egentligen?! Men för mig är den väldigt viktig. Folk har ju olika kriterier; vissa gillar bara brunetter, vissa gillar bara nätta små tjejer, vissa gillar ryska kulstöterskor o.s.v. Och jag klagar inte på deras krav. Men jag kan skämmas över mina egna.

Vilka är dina tre kriterier? Eller det är en hemlis?

Jag brukar skilja på vad jag gillar, men som egentligen inte är helt nödvändigt, och vad jag behöver för att det alls skall funka. Du får ju fundera på ifall längden är något du gillar eller behöver.

Mina kriterier är inget jag diskuterar på ett öppet forum, det tar jag privat.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-05 16:23:43 följande:
    Vilken otur, skulle vilja veta vad det är jag saknar för typ alla killar :D Bara nyfiken. Vet ju inte hur killar tänker :) 

Tja, glöm inte att jag är lite speciell, så mina kriterier är inte allmängiltiga för alla killar. Tvärtom har jag förmodligen både något annorlunda, och färre, skall-krav än många andra killar, vars skall-krav för mig snarare är bör-krav. Ursäkta terminologin, ni som är insatta i upphandlingar vet vad jag pratar om, ni andra får googla. Saker som hårfärg, ögonfärg, storlek på byst och liknande kriterier som andra killar har är för mig totalt egalt.

Jag kan som sagt diskutera sådana saker privat, inte offentligt.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-05 16:30:34 följande:
    Jag tror längden är nåt jag behöver. Kanske inte på samma sätt som jag behöver vissa icke-fysiska kriterier. Men rent fysiskt går jag igång på långa män. En kort man startar inte riktigt mina cylindrar Fast jag kanske borde prova..

Du är välkommen att maila dina kriterier till mig

Se där, du reflekterar redan. Bra! Fortsätt då sålla.

Tror jag säkert att jag är, och fröken Anonym (Hopplös :)) hade tänkt sig att det skulle gå till hur då..?
  • Smecker
    Boxershorts skrev 2012-01-05 16:39:21 följande:
    Hallå alla roliga människor.

Har ni tvättat era boxershorts?

Nej, jag kör bara sexiga Jockey y-front med Stålmannen-logga på rumpan.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-05 16:38:33 följande:
    Jag måste ju höra från flera håll för att kunna dra nån slutsats av det :)

Kanske då beslutet kan tas om det är nån idé att fortsätta söka efter en partner eller om jag är ett hopplöst fall haha :)

Det är i sig en bra inställning, bortsett från att mina kriterier inte är relevanta eftersom du inte är intresserad av någon som jag. I det läget spelar det ingen roll vad jag gillar och inte gillar.
  • Smecker
    Boxershorts skrev 2012-01-05 16:42:50 följande:
    Mäh! Alla vet ju att boxers är det som gäller ;) okay, du är förlåten.

Stålmannenloggan var iofs kul.

Jag är inte alla.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!