Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
kanske han är det, mer än han törs visa mig.Men det rår jag ju för själv,jag som satte ribban från början.Vad var det för ribba då?
kanske han är det, mer än han törs visa mig.Men det rår jag ju för själv,jag som satte ribban från början.
Tänk att jag aldrig kan sluta analysera en massa skit som ändå är som det är....

Sådan tråkig dag här i Öret. Regnat hela dagen har det gjort och jag försöker plugga men ämnet är inte heller speciellt upplyftande.
Beskattningsrätt. Vi har väldigt många skattelagar här i Sverige kan jag konstatera efter dagen.
Var i London och hälsade på för inte så länge sedan. Kompisar, för jag har bott där förr.
Då var det en kille som visade sitt intresse för mig och vi har även pratat lite på FB efteråt. Jag ska även tillbaka i augusti för min kompis fyller år. Han har gjort tummen upp på någon bild som blev utlagd på mig och även tummen upp på att jag tackat ja till inbjudan på min kompis födelsedag som han även ska gå på.
Nu pratade jag precis med min kompis i London som han tydligen också visat sitt intresse för den senaste veckan.
Det gör mig ingenting alls eftersom jag inte bor där så det kan inte bli något seriöst. Sa även till min vän att det var helt ok om hon ville börja dejta honom. Nu är jag bara rädd att jag ska bli indragen i något svarsjukedama. För jag tror inte han har rent mjöl i påsen men vet inte riktigt hur jag kan säga det till henne. För jag vet inte om det stämmer. Känns bara lite skumt att han flörtar med mig och henne samtidigt. Ja sa bara till henne att vara försiktig och inte bli kär för snabbt.

klar till sommaren. Super skönt, känns som om jag pluggat hur länge som helst.