Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-04 20:14:18 följande:

Yep. Chicken. Om någon går in på min profil och INTE skriver så förutsätter jag att hon inte är intresserad. Annars skulle hon ha skrivit. Varför skall JAG då skriva?

Buhuuu!!! jag måste tuffa till mig. Tänk vad många lovande personer jag gått misste om.
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-04 20:47:17 följande:
    Lemonina:  KLart du ska skriva om du är intresserad!varför inte? internetdate är ju trots allt uppbyggt på att just skriva......varför slösa med tid på att inte skriva,vad väntar du på?
    Jag vet inte vad jag väntar påObestämd eller rättare sagt jag vet!! Vill inte bli ratad.
    Helt knäppt. Då tänker jag på de stackarna som säkert skriver en massa mail och aldrig får svar och ändå aldrig ger upp.Jag skulle vara helt förkrossad då. Och jag som inte ens vågar skriva ett ynka mail först. 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 20:52:45 följande:

Hahaha så gör jag med och oftast brukar jag få ett inbox helt utan att behöva skriva en rad:)) Är jag intresserad skickar jag en flirt;)) fast nu har jag inte varit inloggad på 1,5 månad

Hmmm det verkar dock inte funka för mig:S Får nog skriva ett första mail snart. Sen så får jag inte se det som ett nederlag om han inte svarar, utan tänka att han förmodligen skickat men det inte kommit framFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-04 20:41:19 följande:
    Jag får nog säga att jag håller med er båda eller inte...Obestämd
    Nu är jag ju förvisso inte med på nån dejtingsida längreGlad men när jag var det så visst mailade jag säkert precis lika många killar först som jag blev mailad till. Ja ni fattar! 
    Men ibland så kollade man ju in nån o orkade bara inte skriva något, men om killen skrev så hade man en start liksom. Hmm rörigt värre...

Varför är du inte med på någon datingsida längre? har du träffat Mr Right?Glad jag är dåligt uppdaterad har inte varit med här så länge. Hur som helt är det lite roligre här just nu än vad det är på HP för att jag är en fegis, Gaaah!!!
  • lemonina
    Josun skrev 2012-04-04 21:15:50 följande:
    Man kan ju säga som så att man är inte särskilt van att få mail först på en dejtingsajt som man. Så utgångsläget blir ett helt annat... Med största sannolikhet till för del för dig. Så kör på :)

Vad?! är det så? nej men några mail tror jag säkert att du fårGlad det är inte kvantiteten som räknas vet du, utan kvaliteten.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-04 21:20:46 följande:
    En vän till mig hamnade nästan i chocktillstånd när jag sa att jag verkligen är kärHjärta
    Åh vad roligtGlad underbart att vara kär! Saknar den känslan
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-05 09:15:24 följande:
    Fan fan fan. Säg den lycka som varar för evigt.
    Jag har precis blivit dumpad, på mailRynkar på näsan så jäkla fegt.
    Jag trodde verkligen på att det kunde bli vi, men ack så fel jag hadeRynkar på näsan

Mäh!? Vilket pucko. Det var riktigt lågt gjort. Styrkekramar till dig i massor,Nalle jag vet hur det känns att bli dumpad. Blev det för tre månader sedan själv.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-05 10:20:15 följande:
    Bara så ni vet kommer jag älta mina sorger här hos er ett tag framöver så det får ni stå ut medGlad
    Sen kommer jag tillbaka starkare och mer redo än nånsin!
    För i sommar ska det dejtas:) 

Det är rätta takter detGlad vilken tur vi har att det finns mer än en person där ute som är Mr Right! gäller bara att
    försöka hitta dem för alla Mr Wrong som lyckas ställa sig i vägen. 
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-05 13:29:38 följande:
    Vad fan.. jag har inte ens petat på dig! Förvånad

Vem säger att du är Mr Wrong då?Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!