Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-15 23:39:19 följande:
    Så ja, nu är jag hemma från min dejt som var en upplevelse.
    Killen var så jävla tråkig att tiden nästan stannade, det gick inte alls att få med honom i en konversation .
    Han kollade mest in sina muskler och ja, det är ingen jag kommer sörja om han aldrig hör av sig igen Haha. 
    Det blev som jag trodde skulle kunna hända. Att du nobbade honom, för han var inget för dig
  • Glädje58
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-15 23:43:32 följande:
    Fast vi nobbade nog varandra, han tyckte nog inte att jag var så jäkla lattjo heller.
    Jag såg verkligen i hans ögon när jag kom att jag inte var hans typ haha. 
    Jaja, gott att ni kände likadant
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-15 23:49:52 följande:
    Kanon! Ska vi börja med en tredje dejt direkt eller?
    Vilken toppenreplik Madida  Glad  Den borde till och med han, vad han nu hette, gilla. Han som inte vill ha sex på första träffen.
  • Glädje58

Hej cocacola och välkommen till tråden Glad

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-16 13:34:58 följande:
    ... Bor dock fortfarande tilsammans med min man (skilsmässan är dock på G och vi ska definitivt inte fortsätta tillsammans, däremot lär det praktiska lösas). Så jag tycker ibland att jag borde vänta och ibland att jag lika gärna kan testa,...
    Du gör givetvis som du vill, men jag tycker att du borde vänta med att dejta tills du har flyttat. Av den anledningen att ni har barn ihop. Nu vet jag inte vilken relation ni har, men det är dumt att riva upp sår genom att börja träffa någon innan man har flyttat. Om ni inte redan är överens om det vill säga.
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-16 13:34:58 följande:
    ...Har iaf fått ett mejl sen jag la upp bilden, där ser man... Det fick mig att dra på smilbandet och jag skickade ett svar men vad vill en 38-åring mig? (25-årig 3-barnsmamma) ...
     Troligtvis bara sex
  • Glädje58
    bellis79 skrev 2012-02-16 13:39:34 följande:
    Blir dejt imorn som jag ser framemot.. Han som verkar skum skippade jag för orkar inte lägga energi på ng som jag redan nu vet är kaos och vill ha bra tankar om dejtandet nu..

Pratar lite löst med andra o tar allt i min takt , är på banan men det är bra dagar o dåliga dagar..
    Träning o vänner löser det mesta:)

Såg att de hade speeddating på HP, det hade jag aldrig vågat, har ni testat det ng gång?
    bellis, vad härligt att du styr över ditt liv och val själv  Glad  Gör det som känns bra för dig
  • Glädje58
    bellis79 skrev 2012-02-16 16:15:39 följande:
    Bellis79 Tack , det är så det ska vara och det är så jag mår bra av ! Jag är rätt glad o haft tokiga kollegor idag som fått mig o skratta gör livet gött.. för ng månad sen såg jag ut som en gråtfärdigt lik..
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-16 16:43:17 följande:
    Coaccola : Ser nu att jag fått flera svar och visst har ni rätt... Lägger det på is tills vidare. Nu har jag ju iaf sett lite hur det funkar ha, ha... 
    Jag tycker att du visst kan vara ute på nätdejting, men sköt det diskret och håll kontakten över nätet bara. Och det behöver inte vara fel att ha en konversation över en längre tid med någon. Det är väl ett sätt att sålla bort de helt otåliga kåta killarna.
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-16 18:08:33 följande:
    Är det nått fel på att vara otålig och kåt eller Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
    Nej, bara jobbigt om man inte träffar någon  Tungan ute
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-16 18:14:20 följande:
    uppenbart är iaf att jag har större lycka på FL än på andra siter med att träffa någon borde kanske ha det i TS som förslag på dejtingsite Oskyldig
    Ibland händer det mirakel  Solig

Precis vad vi behöver läsa om ibland för att inte tappa tron
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!