-
Bääääää...Smecker skrev 2012-02-14 16:18:18 följande:Kul att vara tillbaks. Vad vore jag utan er.. en herde utan flock
Då ligger du två år före mig i utvecklingen på detta område. Man lär sig av sina misstag...Smecker skrev 2012-02-14 16:18:18 följande:...Jag själv slutade för snart två år sen att vara så förbannat snäll.... -
Fan vad härlig min ena son är. Skrev i slutet av en uppsats att om det inte räcker till betyget vg, så har han ritat en katt för att kompensera. Läraren skrev att katten gjorde susen. Betyg vg. Ligger ute på nätet nu och har över sjuttiotusen träffar

-
JättegulligtLegacy skrev 2012-02-14 18:10:46 följande:Naw! Alltså nallen är en stor favorit, det här går väl in under extremt gulligt-kategorin, eller vad tycker ni

Men du, vem gav dig vasen? -
Finns det något kort med?
-
Vilket gott humör jag är på...

Läkaren ringde mig i dag och ville prata om mina lyckopiller. Jag var beredd på att höja dosen, vilket han också tyckte jag borde göra. Sen ville han, och det här är så himla ovanligt, att jag ringde om någon månad för att beställa tid och boka in en timme med honom för att prata om livet. Hallå, händer detta i sverige, och på carema?
Min värk i handleden är helt fucked up, har så jävla ont. Men jag bestämde mig för att jag faktiskt kan gå till gymmet och träna ben, rygg och rumpa. Och även lite kondition. Så skönt att träna.
Lyssnar på musik just nu, Shaggy, det gör mig verkligen på gott humör.
Hörde att ni pratade om att ta ett bad, det ska jag också göra nu...
kram allihopa
-
Skönt, jag fick för mig att jag glömde det....Legacy skrev 2012-02-14 18:26:04 följande:japp
-
Fundera inte så mycket på det. de flesta är svinNight sky skrev 2012-02-14 20:18:03 följande:Night Sky:
Får se upp bara så att han inte är en av de manipulativa svinen. Hur vet man det? Jag verkar ju vara bra på att hitta just dem
-
Nej, jag har inte pratat med henne och kommer inte ta kontakt med henne heller. Det får hon göra. Att bryta upp för att man ska hem och titta på ett teveprogram säger väl allt...Heidi1 skrev 2012-02-14 20:38:58 följande:Skönt att du är på bra humör och att du har kommit iväg och tränat.
Har du pratat med dejten något efter dejten?
-
Ja, han kanske spelar i en annan liga. Men frågan är om han är lika fin som du?Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-14 19:57:14 följande:Imorgon ska jag på en dejt med en kille som spelar i en helt annan liga än vad jag gör. Han är otroligt snygg, vältränad och berest. Jag skulle tippa på att han tjänar 3 gånger så mycket som mig i månaden och alla hans tidigare tjejer har varit smala, vältränade blondiner med silikontuttar dessutom har de haft otroligt bra jobb. Jag tycker personligen inte att jag är ful, och jag är väl inte tjock heller men jag är verkligen inte petit. Han är otroligt trevlig men jag kan inte låta bli att undra varför han vill gå ut med mig, vad är hans baktanke. Kan inte låta bli att undra om han inte kollat ordentligt på mina bilder eller inte förstått vem jag är Jag kan inte låta bli att undra om jag borde ställa in, vet inte om mitt självförtroende klarar att han dissar mig för att jag är för tjock eller något.
Ge fan i att nedvärdera dig, din jäkla fågelskrämma
-
Hoppas det inte är personalen som har haft fredagsmys när de gjorde matenLegacy skrev 2012-02-14 20:38:20 följande:
Vadfan är det bara jag som är familjelivsskadad eller, jag förknippar nog detta med HELT ndra saker än vad lunchrestaurangen gör