Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-15 01:38:10 följande:
    vet inte riktigt, kommit in i en period
    Samma här. vaknar vid fyra fem. Sen ligger jag vaken några timmar. Sover sen till mitt på dagen. Tror att jag saknar min vän. Jag älskar henne fortfarande, men är ändå sårad för vissa saker. Det är tomt utan henne.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-15 12:19:48 följande:
    .., nästan så man önskade att farmor ringde.
    Åh vad härligt att få skratta sig fördärvad hahaha.....  Du är underbar
  • Glädje58

Jag fick en flirt för en tre månader sedan. "Hon ville veta mer om mig"   Jag skrev ett långt brev om mig till henne. Inget svar.

För en vecka sedan fick jag en flirt "Jag vill veta mer om dig" från samma kvinna 

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-15 13:25:39 följande:
    Jag kan förstå vad du menar till viss del men när det gått tre dagar bara och man sitter där och tycker att det inte finns något vettigt att prata om då har jag gett upp innan man setts ens
    Så kan jag också känna det. Känns som det inte riktigt finns något intresse på något sätt
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-15 13:55:29 följande:
    Hahaha det är som att vifta med ett hundben framför en hund, så nu vet du hur du distraherar mig! *komsi komsi trasig dator! Fånga!*
    Jag kan absolut rekommendera Legacy som datorreparatör, hon är grym. Jag har förresten två trasiga datorer och fyra knepiga hårddiskar som jag ska ta med mig  Flört
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-15 14:01:39 följande:
    *mumlar en förbannelse*
    Nej jag bara skojar med dig, det är inte fyra hårddiskar. Bara två Skrattande
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-15 15:02:56 följande:
    ...Tänk er bara hur många ni kanske väljer bort bara för att de första två meddelandena inte blev bra just vid den tidpunkten... Man har fortfarande näst intill ingen aning alls vem personen är men ändå faller den bort i urvalet...
    Får man som kvinna många mejl så får man nog bara en chans att visa upp sig. Det är bara att klicka vidare...
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-15 15:10:39 följande:
    Ja, det är klart att det blir så... Men det betyder inte att det är bra :) Jag kan ju garantera att de klickar bort en himla massa gulliga killar bara där. Eller är det så att 99 av 100 killar är helt värdelösa? Det tror jag inte alls på.

Och isåfall är det bara omständigheter som avgör om det klickar eller inte och inte personen som den kanske verkligen är.
    Värdelösa eller oseriösa...

Sen kan det vara så att gulliga killar kan vara dåliga på att skriva och då är man troligen rökt 
  • Glädje58
    prospicientia skrev 2012-02-15 17:25:15 följande:
    prospicientia

En annan sak som är anmärkningsvärd, tycker jag, är att det inte finns sidor för att träffa vänner, medan det myllrar av dejtingsidor, trots att hur många som helst sitter ensamma hemma framför datorn och letar efter nya vänner.  Kanske kan bli något? 
    Folk är så himla rädda för att träffas. Sitter hellre framför teven eller datorn. Är man ute sitter folk med sin smartphone och kommunicerar

Var så god att testa...

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m63513835.html 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!