Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-02-14 21:40:28 följande:
    Ah.. där var ju svaret! Sorry... tråkigt att höra!
    Kanske, kanske inte, vem vet. 

Jag har legat i badkaret i två timmar och haft det mysigt. Pratat i telefon. Börjat läsa boken Hemligheten, kanske kan lära mig något om relationer. Kommit på ytterligare en ny text till min presentation.

Men visst hade det varit ännu mysigare med en till i vattnet  Solig 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-14 22:19:02 följande:
    Gillar du Shaggy och vill ha upplyftande musik att lyssna på, sök på "reggaeton" eller "cubaton" på YouTube, du lär få upp flera spellistor.
    Ska genast söka upp detta  Glad

Jag har hört nåt om att någons spellistor kommer att ignoreras på festen, vet du något om detta? Flört
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-14 22:19:55 följande:
    Åhh vad ni babblar
    Jag tråkar mej och går och sover!
    Godnatt!!   
    God natt, sov gott  Solig
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-14 22:25:37 följande:
    En sedelärande liten historia:

Vi har väl alla hört uttrycket "man måste kyssa många grodor innan man hittar sin riktiga prins". Och det är faktiskt sant. Jävlar vad grodor jag kysst. Sen hittade jag faktiskt prinsen. Och insåg att jag inte är lagd åt det hållet.

Fan.

Sensmoral:

Gör inte som jag. Det ger en konstigt eftersmak.
    Ja, tandkräm lär väl knappas tvätta bort den otäcka känslan
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-14 22:35:26 följande:
    Kaustiksoda. Finns inget läge där kaustiksoda inte är svaret. Kass spellista? Kaustiksoda. Råkade du se mamma naken? Kaustiksoda. Är din date tråkig? Kaustiksoda.
    Är det kallt på terassen? Kaustiksoda
  • Glädje58
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-14 23:07:12 följande:
    ..Jag kommer gå på dejten, mest för att jag vill veta vad som kommer hända...
    Det finns bara ett sätt att ta reda på det. Gå dit. Om det nu blir så som jag hade det på min dejt, några timmar trevlig konversation och god mat, men inget mer. So what, njut av stunden...
  • Glädje58
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-14 23:07:12 följande:
    ...Jag vet att jag är en snäll, omtänksam tjej som ser helt okej ut men jag vill inte vara dum och naiv heller...
    Det kan faktiskt bli så här att det är du som känner att han inte är något för dig, och att du tackar för en trevlig stund tillsammans. Du ska vara med en som känns bra för dig.
  • Glädje58
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-14 23:38:14 följande:
    Vi får se vad som händer :)
    Jag återkommer med recension i morgon haha.
    Spännande av få höra  Glad

Jag känner ingen ledsamhet för att det inte gick så bra för mig sist. Det kommer fler tillfällen  Solig
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-14 23:58:43 följande:
    Jag fick hem en sjukling från skolan idag trots att det inte är min vecka. Deras mamma är upptagen imorgon så äldsta får hänga hos mig. Perfekt ju. Slapp sitta själv på alla hjärtans dag.
    Se där, ett exempel på positivt tänkande  Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!