Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2012-02-16 22:37:42 följande:
    Cosan! min favoritskåning är tillbaka!

trist för dig men roligt för mig...men vänta lite och se, kanhända ångrar hon sig...

Det är väl inget man ångrar sig, att man inte tycker om kyssar. Hon är sån
  • Glädje58
    kristinah skrev 2012-02-16 22:44:28 följande:
    tänkte nog mer att om hon redan kysst loss ordentligt ett par gånger så kanske hon kommer på att det ändå var rätt så trevligt när det inte blir nåt mer..
    Ja, det vore något att hoppas på...Glad   Fan vad jag saknar kyssar nu
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-16 22:54:49 följande:
    Åh sitter här med lite ångest
    Min äldsta fyller 10 i morgon!! Jag börjar bli gammal, vill inte det, känner mej ju inte gammal!  
    Har slagit in en massa paket och ska fortsätta med tvätten och diskmaskinen, städa lite till sen gå och sova. 
    Fyller du trettio snart?
  • Glädje58

Jag tyckte att det var jobbigt att fylla trettio. Fyrtio var inga problem. Men att lämna tjugo-serien var tufft  Rynkar på näsan

• Glädje58

Hej och välkommen Kasperina  Glad  

Att du, som kvinna, får svar så snabbt är ovanligt. Flört  Fundera på vilken drink du vill börja med

• Glädje58
    Madida skrev 2012-02-16 23:30:44 följande:
     ...Jag vill ju ha barn men snart är jag fan för gammal Obestämd
    Men Kasperina är ju 41 och har en 3-åring
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-16 23:40:01 följande:
    Fast det vet man ju inte. Och i denna takt lär det dröja 10 år innan jag ens hittar någon jag vill ha barn med. Och som vill ha barn med mig Tungan ute
    Bullshit Flört

Du fixar en bra profil så ska du se att det händer grejer
  • Glädje58
    Kasperina skrev 2012-02-16 23:47:48 följande:

Glädje: Tack, och jag misstänkte nästan det Frågan är hur seriöst det är... Fast om man inte träffas går det ju inte att veta, och en drink ngnstans bland folk kan väl inte vara så farligt...

En drink är inte inte farligt, håll koll på den bara... Flört   Passa på att träffa nya människor, man vet aldrig...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-17 00:00:23 följande:
    ...Nej, jag vill bara bli tokkär och skapa ett barn tillsammans med honom
    Vad har du för historik? Många dejter men det har ofta varit fel kille? Förhållanden tar slut efter några år?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!