Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-02-17 19:44:15 följande:

Det känns mer och mer dömt att jag kommer komma iväg imorgon. Är fortfarande snordålig, somnade förut som en räka typ. Måste ha sett lite speciellt ut Solig

Men ärligt. Jag har fått i mig en halvliter soppa, kan jag fetglömma att orka sätta mig i bilen imorgon eftermiddag? Jag vill ju verkligen åka faktiskt *surar*

Det känns som du ofta råkar ut för förkylningar och annan skit. Hur är det med immunförsvaret?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-17 19:52:11 följande:

Vilket immunförsvar? Det försvann när jag började beblanda mig med nätdejting tror jag Tungan ute

Jäkla nätdejting Flört

Jag tror att du behöver lite specialpreparat för att bygga upp ditt försvar. Kanske samma som jag ska börja med nu snart
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-17 20:00:48 följande:

uuuh specialpreparat låter farligt!

Nej då, inget farligt. Jag ska börja med prebiotika i tablettform (en bra grogrund för tarmarnas hälsa). Sen var det korngräs (som förstärker immunförsvaret bland annat). Vad var det mer... Jo, jag ska köpa en vattenrenare också.

Sen när det fungerar bra så går man över till probiotika, också bra för tarmarna. Jag kommer må som en prins  Glad
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 20:07:05 följande:
    Yes! Passar min bittra sinnesstämning, "kan bero på någon i min närhet", har massor med bra att läsa så jag klarar mig nog. Dessutom finns väl alltid TV´n som sällskap.
    Teven kommer att påskynda förruttnelseprocessen  Guld i mun   Gör nåt kul istället
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 20:03:02 följande:
    Jo, förvisso.. Får dock lov att tillägga att bland det första han sa när vi skulle gå isrär var att han genast var tvungen att hitta någon annan att ha sex med, och med det menade han direkt - när vi fortfarande bor ihop...
    Ja, det var ju ruttet att slänga ut sånt.
  • Glädje58
    Anonym (Tjej27) skrev 2012-02-17 20:17:10 följande:
    Tjej27: Men blir lite peppad när jag läser er tråd. Men jag håller i anonymiteten ett tag till, hoppas ni tycker det är OK
    Kul att du blir lite peppad, det är det tråden är till för, faktiskt.

Spelar ingen roll att du är anonym, det viktiga är vad du säger Solig
  • Glädje58

Någon här pratade om speeddejtin på hp. Såg att det bara var stockholm och malmö som hade det. Varför inte gbg?

• Glädje58
    Racer x skrev 2012-02-17 21:58:42 följande:
    Det senare lagom nära mao, om man nu skulle vilja gåGlad
    Skulle du gå?. Först kände jag mig tveksam men sen... varför inte?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!