Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-02-17 00:49:07 följande:
    Det tror inte jag, faktiskt. Där måste finnas nån anledning till att jag främst drar till mig en viss typ av män. Och jag försöker lista ut anledningen
    Ja, det där bör du absolut försöka lista ut. Det är ingen idé att göra om samma misstag igen. Men det är säkert svårt att hitta svaret.
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-17 01:08:40 följande:
    Inte bekväm med att svara på det här, inför alla.

Dessutom känner jag dig inte alls utan kan bara utgå från de inlägg jag sett dig skriva här
    Jag kan lämna denna tråd en tio minuter och återkomma Glad
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-17 01:12:48 följande:
    Som jag skrivit tidigare (och som Smecker avvisat bestämt) Jag anser att eftersom jag jobbar med detta, människor som mår dåligt och sådär så borde jag vara bättre på att analysera mig själv. Men det verkar krångligt
    Sånt är ingen garanti. Det brukar vara svårast att analysera sig själv
  • Glädje58
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 12:16:07 följande:
    lovar att inte göra så stort väsen av mig.
    Vad tråkigt

Välkommen förresten  Glad 
  • Glädje58
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 12:55:43 följande:
    Tack så mycket. Jag håller på att läsa lite bakåt i tråden, vilket härligt gäng ni verkar vara men det är väldigt mycket OT till och från
    Se det som färgämnen och konserveringsämnen  Flört
  • Glädje58
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 12:16:07 följande:
    Hej,
    Jag tänkte få vara med på ett hörn och se om jag kan få några tips ifrån er härinne, lovar att inte göra så stort väsen av mig.
    Berätta gärna lite om dig själv... ålder, barn, gift....
  • Glädje58

Två dejter för min del på ett halvår. Den första fick jag ingen bild på förrän sent på kvällen innan. Och när jag såg bilden så kände jag direkt att hon inte var den jag sökte. Vi hade dock väldigt trevligt på fikat, mycket skratt.

Den andra dejten var med en kvinna som var väldigt fin, men hon var inte intresserad av mig. 

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-17 13:35:50 följande:
    OT???!!! VAR!?!?!
    Tror att det var lite på sidan 1135
  • Glädje58
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 13:38:46 följande:
    Det är lite av en skräck jag har. Tänk om man är ointressant på marknaden...
    There's only one way to find out...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!