Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 16:07:51 följande:
    Alltid bra med fler infallvinkar, har nog lite tunnelseende för tillfället... men var nog lite av respekten jag tänkte på när det gäller omnämnandet av nätdejtandet för blivande exet. Låter lite bakvänt men tänkte något i stil med att jag kan kolla av läget hur han känner ifall jag testar nätdejtande. Om det känns lungt eller om han skulle ta illa upp, tar han illa upp så kan jag faktiskt vänta om inte så varför inte testa lite (behöver ju inte gå på riktig date innan vi faktiskt flyttat isär). Kan dock tänka helt galet, mer input please!
    Det är väl klart att du ska kunna vara ute på nätet och titta och prata. Men håll det för dig själv. Och inget med att dejta innan du har flyttat. Allt detta för att visa lite respekt och hänsyn mot pappan till dina barn. Dumt att riva upp något bara för att du inte vill vänta några få månader.
  • Glädje58

När jag och min exfru gjorde slut, så bodde hon kvar i huset i fyra månader. Det tog bara en vecka innan jag fick ett sms där det stod att hon inte skulle komma hem på kvällen. Jaha, tänkte jag. Hon hade envist sagt till mig att det inte fanns någon annan, men det var ljug. Hon hade i över ett år hånglat med en på jobbet. Det kändes inte bra kan jag säga...

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-17 16:19:56 följande:
    Jag och Legacy ska ut och göra stan osäker
    Menar du att ni ska gå ut utan resten av gänget här?  Gråter
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-17 16:53:04 följande:
    Vi ska ha tjej kväll  Skål
    Men jag är rätt så omanlig  Flört
  • Glädje58
    Anonym (Tjej27) skrev 2012-02-17 17:22:25 följande:
    Hej! Suttit och läst lite i er tråd och är 27 år med en 11månaders bebis....
    Välkommen hit Tjej27  Glad
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-17 16:59:48 följande:
    Hahaha kommer du i kläning och stövlar då ;)
    Hmmmm... jag står över denna gången. Hinner nog inte köpa en fin klänning tills dess...  Skrattande   Svårt att veta vad man ska på sig...
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 17:13:44 följande:
    ...lyckas nu framstå som en respektlös skit hos hela bunten.... går ju bra detta. Talade iaf om att jag reggat mig på en sida, att jag mest vill se hur det funkar och att jag tar bort den om han vill. Inväntar kommentar efter att han varit och handlat..
    Hallå din skit  Glad   Tycker inte att han har med det att göra, att du är ute på en dejtingsida. Sköt det diskret bara...
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-17 17:32:23 följande:
    Dålig ursäkt
    Men du vet hur det är, man har inget fint att ta på sig...
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 17:41:30 följande:
    ... känner mig inte heller galet attraktiv så jag gissar att det oasett hur jag gör slutar med att jag sitter här ensam år ut och år in...        
    Självklart kommer du att sitta och ruttna din din ensamhet. Samla ihop lite bra tidningar som du kan ha att läsa i  Flört
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-17 18:15:43 följande:
    ...fast mest över maten, tänk om han inte gillar vad jag lagat!? ...  
    Självklart att han kommer att spy och tycka att du är värdelös på matlagning. Varför skulle han tycka om den?  Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!