Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Vem nästa?) skrev 2011-09-06 21:01:36 följande:
    Blir så trött ibland. Jag ser inte ut som ett bergatroll men jag är inte Brad Pitt, och är inte Brads pitt heller men hur viktigt är utseendet egentligen? Är nyreggade mer kräsna än rutinerade rävhonor? Äh, jag vete fan men jag var bara tvungen att spy ur mig lite ilsken frustration.

Vad säger församlingen? När en kvinna reggat sig på en sajt, räknar hon med att omedelbart få svar och medföljande dejt från nån Tom Cruisetyp? Ljuger reklamen för sajterna? Är frontfigurerna för snygga?
    jag förväntar mig inte få svar från nån tom cruise typ däremot förväntar jag mig få svar från någon som tilltalar mig. det är ju olika från olika personer hur en sådan ser ut. mitt ex var en 1000 poängare och jag kan säga att det är inte alla gånger en hit det heller av olika anledningar så jag letar inte efter en 1000 poängare men jag letar efter någon som säger mig något. personligheten gör väldigt mkt till men självklart har utseendet betydelse, i alla fall för mig!
  • Anonym (ny)

känns som om det är tvärdött på nätet ju!
    Skittrist. får inga meddelanden knappt (har i o för sig ingen bild på min sida men vill inte ha det heller) och jag hittar ingen som är direkt intressant att skriva till heller trist som fan!

• Anonym (ny)

haha fick just ett mess från killen jag var på dejt med. Han har dissat mig typ 1 v o jag sa att jag tyckte det var lågt att han inte kunde messa mig o säga att han inte är intresserad längre, tycker det är omoget att bara sluta höra av sig när man haft kontakt i ca 2 månader...

Då fick jag ett mess av honom "Ursäkta om jag gjort dig ledsen men jag känner inget mer än kompiskänslor för dig" hmm ledsen??? Vem fan har sagt att jag var kär i honom?? My god!

Ja bara att leta vidare!

Har en dålig dag i dag. Känns som om jag blir dissad av alla mitt ex, mitt span o typ alla andra

• Anonym (ny)
    Bellis797 skrev 2011-09-08 09:48:11 följande:
    Åhh vad roligt och höra! antar att svävar lite på moln nu:))

En sak jag funderar på är många killar tycker man ska träffas hemma hos varandra. De verkar inte alls vara oroliga och tycka det är konstigt , när man bara chattat och mailat och kanske pratat tele.
    Jag är emot sånt men får ibland kommentarer av då killar att ähh det är väl inte så farligt.

Min inställning är att det är oseriösa killar, en del gg har det nog varit så och en del har bett om ursäkt och sagt oj, så var det inte alls jag menade..

Hur gör ni andra tjejer ? O killar , varför är en del så att det är helt OK??
    skulle aldrig gå hem till någon vare sig första eller andra dejten! Vet inte vad som kan hända då!
  • Anonym (ny)

fan jag fattar inte hur jag ska få till dejter med två barn på heltid känner mig nere o det känns som om jag aldrig kommer kunna träffa någon som ensamstående mamma

• Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-09 21:12:29 följande:
    Det är klart svårare om man har barnen heltid, men kan du inte ordna barnvakt nån kväll mitt i veckan eller på helgen bara nån gång ibland?
    jo men inte varje vecka o det känns som om ett par killar försvunnit för att jag inte kunnat få till nån barnpassning. nu har jag kanske 1 gång i veckan som pappan till barnen har barnen så då hoppas jag kunna träffa nån...
  • Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-09 21:33:03 följande:
    Nä varje vecka blir ju lite svårt. Jag tycker oxå det kan vara jobbigt fast jag bara har vv. Vill inte gärna skaffa barnvakt veckan jag har barnet, samtidigt som det blir svårt att inleda nåt seriöst om man ses alltför sällan. Inte för att jag nånsin kommit så långt i dejtandet men ändå...
    nä men det är så jag känner också vill inte dra in nån i barnens liv för snabbt. jag har dock faktiskt tänkt att om man trärffar någon med barn så kan man ju faktiskt träffas på en lekplats och snacka fast man inte är "fysisk" med varandra när barnen är med...
  • Anonym (ny)

shit vad jag har svårt för de där killarna som messar 3 ggr i rad och sista messet står det "varför svarar du inte, vill du inte skriva till mig längre" men va fan??!? Jag sitter väl inte vid datorn 24-7 liksom?!?!?!

• Anonym (ny)

vill på dejt nu!!! Vill bli kär

Jag är så feg gällande prata i telefon. Har en dejt på g med en kille som både ser bra ut o verkar trevlig o han vill ha mitt telefonnr. jag är inte rädd att lämna ut det för vi har chattat en del men jag är så rädd för att snacka i telefon med någon jag inte känner rädd att jag typ ska bli helt tyst o inte veta vad jag ska säga...

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-12 00:26:15 följande:
    Inte speciellt kul i mina ögon..

Hade en man bett att få se mina privata bilder (nu har jag inga såna men om jag hade) så hade jag förväntat mig att han sa något om det sen.
    äh det skulle inte jag. vill de inte säga nåt så vet jag ju vad de tycker o då vill jag ändå inte prata med dem. det är väl inte hela världen..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!