Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vad säger församlingen? När en kvinna reggat sig på en sajt, räknar hon med att omedelbart få svar och medföljande dejt från nån Tom Cruisetyp? Ljuger reklamen för sajterna? Är frontfigurerna för snygga?
känns som om det är tvärdött på nätet ju!
Skittrist. får inga meddelanden knappt (har i o för sig ingen bild på min sida men vill inte ha det heller) och jag hittar ingen som är direkt intressant att skriva till heller
trist som fan!
haha fick just ett mess från killen jag var på dejt med. Han har dissat mig typ 1 v o jag sa att jag tyckte det var lågt att han inte kunde messa mig o säga att han inte är intresserad längre, tycker det är omoget att bara sluta höra av sig när man haft kontakt i ca 2 månader...
Då fick jag ett mess av honom "Ursäkta om jag gjort dig ledsen men jag känner inget mer än kompiskänslor för dig" hmm ledsen??? Vem fan har sagt att jag var kär i honom?? My god!
Ja bara att leta vidare!
Har en dålig dag i dag. Känns som om jag blir dissad av alla
mitt ex, mitt span o typ alla andra
fan jag fattar inte hur jag ska få till dejter med två barn på heltid
känner mig nere o det känns som om jag aldrig kommer kunna träffa någon som ensamstående mamma
shit vad jag har svårt för de där killarna som messar 3 ggr i rad och sista messet står det "varför svarar du inte, vill du inte skriva till mig längre" men va fan??!? Jag sitter väl inte vid datorn 24-7 liksom?!?!?!
vill på dejt nu!!! Vill bli kär
Jag är så feg gällande prata i telefon. Har en dejt på g med en kille som både ser bra ut o verkar trevlig o han vill ha mitt telefonnr. jag är inte rädd att lämna ut det för vi har chattat en del men jag är så rädd för att snacka i telefon med någon jag inte känner
rädd att jag typ ska bli helt tyst o inte veta vad jag ska säga...