Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Har en ny dejt på onsdag. KÄnner inte honom speciellt bra, har bara snackat lite grann, men han är mer min stil utseendemässigt än den förra dejten var. Jag hoppas att jag inte kommer vara lika nervös denna gång för förra gången gick det ju bra, jag får intala mig det

Vi har planer på en promenad denna gång också men det är så kasst väder här i krokarna så om det spöregnar är det ju inte så skoj så då måste vi ha nån annan plan eller brukar ni promenera i spöregn

• Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-09-12 17:20:01 följande:
    men ärligt, hur gör man när inte bara kan ta en promenad eller fika? om man bor för långt bor för det? hade ni struntat i det redan från början?
    jag har struntat i det. om det är så långt att man inte bara kan träffas en timme eller så men det är jag det
  • Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-12 17:32:47 följande:
    om det är kasst väder kan ni väl bara ta en fika på nåt cafe? 
    Jag har en dejt inplanerad på torsdag o då blir det en fika:) 
    Vi har bara mailat lite grann men han ser trevlig ut, bra ålder o inga barn. O så verkar han trevlig med såklart!
    jo visst kan vi bara ta en fika, men ajg blir lite nervös av att sitta o glo på nån som man inte känner haha. lättare att fingra på nåt eller kolla nån annanstans om man inte känner sig bekväm om man är ute o går...men det får nog bli en fika
  • Anonym (ny)

vad är det vanligaste att ni hamnar att snacka om med era dejter?

• Anonym (ny)

vi har bestämt fika istället. Ska bli intressant...kommer vara lika jäkla nervös som sist, så jag nästan kräks haha hoppas dock han är mer intressant!

• Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-13 19:21:17 följande:
    Jag blir i stort sett aldrig nervös inför en dejt. Men kan bli väl där om det visar sig att killen är en tiopoängare!
    Var på dejt idag, synd bara att han inget var för mig. Trevlig o sådär men rätt tråkig. Pratade så där låångsamt, skrattade ingenting. Tycker det är viktigt att man har kul!
    Jäkla jäkla skit... 
    önskar att jag inte heller var nervös
    Det går rätt bra efter ca 5 minuter då släpper nervositeten men innan dess håller jag på att kräkas, typ sista 1-2 timmarna innan jag ska iväg haha

I morgon är det dags för dejt nr 2 med kille nr 2 i min väg mot den rätte
    Det är ändå lättare denna gång när man varit på en dejt för bara några veckor sedan. Då har man det färskt i minnet att det faktiskt gick bra. Denna kille är mer min stil utseendemässigt så jag hoppas det blir bättre än förra gången.
  • Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-13 19:55:57 följande:
    Jag tror bara det är bra att vara lite nervös, men låter jobbigt att vara så jättenervös. Men som du säger, det gick bra sist o det kommer gå bra imorgon!!
    Ja förhoppningsvis blir jag mindre och mindre nervös för varje gång. Dejtade ju en del innan jag träffade mitt ex o det gick ju bra. Egentligen har jag inte varit på nån katastrof dejt så jag borde inte vara så nervös haha.
    I dag känner jag mig rätt lugn som sagt så jag hoppas jag slipper den där hemska nervositeten.
  • Anonym (ny)

Ställde in dejten idag pga sjukdom. Trist men jag hade inte gjort mig själv rättvis. Han verkar dock väldigt på. Denna nätdejting är bra för självförtroendet. Jag är väl ingen killar visslar efter på stan direkt så därför vet jag inte riktigt vad killar tycker om mitt utseende men det verkar bra ;) idel positivt haha så det är rätt bra egoboost när man blivit dumpad av sin man ;)

• Anonym (ny)

vad tycker ni om att prata i telefon med någon ni inte träffat förut?
    Jag vet inte varför men jag tycker det är så svårt. Några råd till en fegis??

• Anonym (ny)

haha jg är med på två dejtingsidor. Samma kille har messat mig på båda sidor med samma dåliga line...att han ska ligga med mig. Så patetiskt även om jag förstår att det är ett skämt o ett sätt att chockera men fattar ändå inte vilka tjejer som faller för det? Eller han kanske bara är där för att skämta???

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!