Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
xkcd.com/162/ ger mig tårar i ögonen. Tänk att ha någon att känna så inför
xkcd.com/162/ ger mig tårar i ögonen. Tänk att ha någon att känna så inför
fast jag vill inte ha "snygga" bilder, jag vill ha rättvisande bilder
idag är jag såhäääääär trött på att vara singel. Det värsta är att jag drömde om en sån där fin "första kyss" - åh, jag var såå kär i drömmen och det var så fint! Antar att det är för att hjärnan fortfarande ska komma ihåg vilka hormoner och signaler den ska koppla på, för inte tusan minns jag hur det är att vara kär i vaket tillstånd. Urk för att vakna. :P
mia: jag instämmer, jag har faktiskt aldrig spelat det där spelet. Det har liksom varit rätt från början. Eller iofs, så rätt kanske det inte har varit eftersom det inte har hållit...
Jag vet att jag är bland de gnälligaste här i tråden, så jag ska bara rapportera att jag har haft en _alldeles_ underbar helg. Helt utan amorösa eskapader, men i stort sett allt annat som gör livet värt att leva var där :) Jag har gjort standup och fick lovord, jag har fejsat demoner från förr, jag har varit på en trevlig fest, och jag har umgåtts med härliga vänner. Det verkar som att dejtandet går sjukt bra för många i tråden, grattis! ![]()
Och skönt att du haft en jättebra helg!
Härligt! Grattis och lycka till!
min förra kille var 8 år yngre än jag. Tror inte det var därför det inte höll iaf...
Men vad innebär att vara "över" någon egentligen? Det har gått två år sen mitt ex gjorde slut, och jag är definitivt inte "helt över" honom om det innebär att kunna prata med honom som vem som helst och inte känna något som helst inför det. Någonstans skulle jag vilja ha tillbaka det vi hade, även om jag vet att det inte alls går. Men jag känner mig ändå redo att träffa någon annan. (även om det inte verkar inträffa heller :P )