-
fast visst förstår jag att man kanske inte svarar på alla mail - det gör jag själv inte på alla, men när man verkligen försöker skriva nåt som anknyter till det de själva skrivit om, och tycker att personen ifråga verkligen verkar passa fint är det verkligen tråkigt att inse att man hamnar i "tack men nej tack"-kategorin utan att ens få ett försök. Jag är liksom bra och smart och rolig och inte alls lika gnällig i verkligheten som i den här tråden, ge mig bara en chans att bevisa det! :Pracer x3000 skrev 2011-11-26 10:59:31 följande:Visst tröttnar man på att skicka en massa mail utan att få något svar.. Men dom njuter väl av uppmärksamheten.. -
vi sitter i precis samma båt. Dejt? :PAnonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 19:34:25 följande:Har bara varit officiellt singel i några veckor och redan börjat tröttna på det här. Känns tragiskt faktiskt.
Ändrade min profil på HP för en vecka sen och skrev ärligt om barn och så samt la ut en bild som jag(för en gångs skull) var nöjd med. Men detta resulterade i att det lilla intresse som fanns där ut fullkomligt spolades bort. Inte en jävel som svarat på ett enda av mina charmiga och finurliga meddelanden. Och inga som spontant landat i min inbox heller för den delen.
Hur är det för er andra, hur ofta händer det att ni själv drar iväg ett mail till någon som intresserar er. Och i vilken utsträckning förblir det obesvarat? Stämmer det som alla tjejer säger att inboxen är knökfull efter att man lägger upp en bild, för så är det inte för mig. Inte ens ett copy-paste eller oanständigt förslag har jag fått
. Eller kan det helt enkelt vara så att jag är alldeles för ouppnåeligt snygg och smart så ingen vågar skriva.
Hmm..hoppas på det sista. -
haha, det är precis samma åt andra hållet, kan jag sägaMikesh skrev 2011-11-28 18:31:44 följande:Varför läser man om alla svin tjejer dejtar.. Så sitter man har helt underbar och utan kvinna :o..
Ja ibland får man vara ego. Jag tycker att jag är underbar när jag läser om hur många andra killar är.
-
bytte just presentation. Ska bli jäkligt intressant att se om den kan ge bättre utfall än den gamla...
-
nää, inga meddelanden med nya presentationen heller. Får nog fan ta och bygga ett hus här på glasberget, för här blir jag kvar.
Färsking: usch, hoppas allt går bra med katten! Jag håller tummarna :) -
ja det är den, jag ser rätt in i alla lyckliga sambopars små stugor!ulfsas skrev 2011-11-29 22:11:28 följande:Då kan vi sitta där o glo tillsammans då. Är utsikten bra?
-
fast det verkar ju onekligen svårare att få dejter om man inte skriver presentationer av det slaget... vore intressant att göra ett litet experiment, ha samma bilder men skriva totalt olika presentationer och mäta utfallet i antal mail.Smecker skrev 2011-12-01 12:19:26 följande:Jag har också märkt det. Och alla kvinnor gillar långa skogspromenader, matlagning och har en komplicerad inställning till sex (man får inte ha det förrän på tidigast fjärde dejten, man får inte prata om det, man får tycka om det men inte för mycket, mannen skall ta initiativet men gud nåde om han gör det för tidigt osv osv). Inte konstigt killarna sticker till Mount Everest varannan vecka
-
inte för att jag är sexfientlig på något sätt, men jag tycker man ofta glömmer bort andra möjligheter, bara för att man blivit vuxen. Att bara ligga och hångla och prata hela natten är den absolut mysigaste inledningen på en relation jag kan tänka mig.
-
hur är det en idiotprofil? :)Glädje58 skrev 2011-12-01 19:06:22 följande:Fick mejl för fem minuter sedan till idioten. Nu har vi mejlat fram och tillbaka några gånger... -
inga mail eller dejter här. Suck.