Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2011-12-27 18:23:52 följande:
    Jag ger upp!
    Dejtingsidorna är inget för mej! :( Får hoppas nån trevlig typ hoppar på mej på ica eller nåt men det är ju inte stor chans eftersom jag alltid har minst ett barn med mej. Får kanske skriva i pannan singel eller  nåt ;)
    Fy f*n vad jag hatar detta!!      

Gråter    
    du och jag, natalie! <3
  • giftgrodan
    NatalieH skrev 2011-12-27 19:03:00 följande:
    Går det inge vidare för dej heller?
    nej verkligen inte, skrev ett litet självömkande inlägg om det några minuter innan dig :) Det känns verkligen helt kört. Tyvärr träffar jag inte en massa människor irl heller, så jag förstår verkligen inte var jag ska träffa nån...
  • giftgrodan
    kristinah skrev 2011-12-28 11:35:31 följande:
    Jag tänker att det helt klart är en utseendegrej. Jag är inte tillräckligt snygg....BLÄ!
    Här säger han att han varit singel i 6 år, och haft lite enstaka förhållanden efter det av vilket det sista tog slut för 2 år sen, så har jag inte ens 3 dagar på mig att få träffa honom ens

men om det är en utseendegrej, varför skulle de i så fall ens börja prata med dig, om man ska vara krass? Om det vore direkt efter att du skickat foto vore det väl en sak, men så uppfattar jag inte på dig att det är..?
  • giftgrodan

jag är så SJUKT VANSINNIGT trött på klyschan: "det är när man tänker på det som minst, som man träffar nån" och liknande. Jag är inte desperat på nåt sätt, men jag ÄR 32 år, singel och barnlös, och ja, jag vill gärna träffa någon. Det betyder INTE att jag hänger upp hela mitt liv på det, att jag ser varje person jag möter som en tänkbar partner, eller att jag sätter mitt liv "on hold" i väntan på kärleken.

• giftgrodan
    s07 skrev 2012-01-03 12:53:39 följande:
    Jag ska börja tillämpa en ny princip, bli j-t saklig, försöka inte tolka något och spara allt känslomässigt till möten. Kan man rentav ta bort sms funktionen från sin iphone? :)
    sms verkar ställa till med SJUKT mycket elände i relationer, verkligen! Ja, senaste gången jag var i en relation fanns det förstås knappt sms, men man har väl läst här på FL om hur svårt det kan vara...
  • giftgrodan

äh, spela roll, jag har aldrig fallit för "fel killar" och det har ju uppenbarligen gått åt helvete ändå

• giftgrodan
    Isnogood skrev 2012-01-03 19:12:29 följande:
    Sååå, någon som kommit på hur man överlever..?
    INTE genom att se tv-serier där folk hookar upp iaf. Jävlar vad hångelsugen man blir. Blä!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!