Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag vet inte hur det är med er, men för mig känns egentligen hela dejtinggrejen rätt skum. Mina förhållanden har börjat med antingen att man har connectat extremt bra från början och det bara har hänt, eller att man har varit vänner först och sen har det utvecklats till mer. Aldrig har jag träffat någon med intentionen att "bli ett par" innan man egentligen vet så mycket om den andre. Vad har ni för erfarenheter?

• giftgrodan
    Smecker skrev 2011-11-14 09:31:57 följande:
    Men varför skrev du 19.4 cm på listan? Förvånad

Det är väldigt bra beskrivet, en fight att hitta dem. Med 12 ylande hanhundar per kvinna på de flesta sajter (utom BC där det är 30 ylande hanhundar per kvinna) så är det inte sådär hemskt jättelätt, särskilt som jag vägrar sänka mig till den nivån. Om kriteriet för att få någons uppmärksamhet är att studsa omkring som en terrier med ståkuk och yla "See miiiig, sEEEE MIIIIG, titta på miiiiiiiiiig, här är jag, hääääär ääär jaaaag", nej då får det fan vara. Kvinnor som uppmärksamhetsknarkar har ju en field day på sajterna, de som är normala och är något att ha drunknar i oönskad uppmärksamhet. Själv tar jag ett steg tillbaks och tänker "What the fuck?!". Det var fan bättre förr, när GP-chatten och AB-chatten fortfarande fanns Drömmer
    och så finns det kvinnor som inte får nån uppmärksamhet heller. Glöm inte det :P
  • giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 18:44:57 följande:
    GGaaahhh bara 2 dagar kvar!!! Tänk om han inte är lika bra i verkligheten. Har ju fått 4 st nerköp på mina dejter här i höst. De har varit jättetrevliga på nätet men inte alls varit min typ och jag har känt NADA. Denna kille känner jag ju annorlunda för nu också än de andra killarna så jag hoppas det kommer kännas bättre på dejten också
    hur länge har ni pratat?
  • giftgrodan
    Smecker skrev 2011-11-14 21:23:00 följande:
    Sant. Har sett massor med profiler på HP och BC, kvinnor som reggat sig men inte skrivit vare sig presentation eller lagt upp bild. I så fall krävs det ett smärre mirakel att få uppmärksamhet.
    well, även kvinnor med presentation och bild. I know. :P
  • giftgrodan
    Philipsson skrev 2011-11-16 13:41:16 följande:
    Ärligt talat, varför dejtar folk egentligen? Snubbarna vill ha nån att knulla och brudarna vill åt stålarna och ha nån som lägger om taket på sommarstugan. Det är ju så det är...
    tror inte du ska döma alla efter dig själv...
  • giftgrodan
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 03:36:10 följande:
    skrev typ att jag inte var intresserad av att träffa en person som han och att jag aldrig skulle kuna lita på han pågrund av det han pysslat/pysslar med men att det var trevligt att prata med han. skulle nog tagit bort det sista.
    nu är han iaf blockad från min msn
    oj, får man fråga vad han pysslar med? Det lät... intressant (alltså inte som dejtingmaterial, bara att jag blev nyfiken på vad som fick dig att reagera så, men om du inte vill säga förstår jag också :) )
  • giftgrodan

blä. Skickade iväg åtta mail, fick svar på tre. Har svarat på de tre och nu ingenting. Imorgon ska jag iväg och köpa sittunderlag, för jag blir nog kvar här på glasberget...

• giftgrodan
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:34:51 följande:
    Tänk om jag kunde få så bra utdelning. Tror att jag ska få dem att svara genom att ge dem en trisslott vid snabbt svar. Och bonuspoäng om de har med-mera kort.
    Ja, men som sagt, du är ju man, och det enda man hör är ju hur omsvärmade kvinnor är på nätdejtingsajter...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!