• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-13 13:22:56 följande:
    Hur många pinnar har du
    Hur många vill du ha? Salta pinnar alltså....kan nog komma på annat i matväg ocksåÄpple
  • ulfsas

Jaja, jag kan fixa salta pinnar, gurka med dipp och så lite korv så blir alla nöjda och gladaGlad

• ulfsas
    Smecker skrev 2012-03-13 13:44:06 följande:
    Salta pinnar, saltgurka och prinskorv? Eller salta pinnar, EU-godkänd holländsk monstergurka och falukorv?
    Får bli det senare alternativet så att tjejerna blir nöjda Katt(spinner)
  • ulfsas

Kapp, lagar en Flygande Jakob till mig och sonen som tittat in för andra dagen i följd på mammans vecka :) Mamma bra men pappa bäst :D

• ulfsas

På Västkusten brukade vi kalla sommargäster från Stockholm för just fiskmåsar. (skränar och skitar ner)
    Men...nu är ju jag Stockholmare så nu får ni hjälpa mig att komma på ett ädlare fågelnamn :)
    Kungsörnar ligger bra till tycker jag???

• ulfsas

Den var kul :)

Smecker skrev 2012-03-15 16:27:16 följande:
    Kan ju inte låta Cosan vara värst.. --- Om BC vore en pub.. Varje tjej som kommer in på puben får direkt över 100 st killar efter sig. Likt hungriga vargungar hoppar och skriker de för att överösta varandra och få en gnutta uppmärksamhet från den stackars nyinkomna tjejen. En del tjejer visar sig vid lite närmare kontroll vara killar som klätt ut sig till tjejer bara för att få utöka sin samling med amatör p-bilder som de hoppas få utav lättlurade par eller tjejer. En del killar har med sin sambo/fru till puben.. utan att hon själv vet om det!... En del killar har med en uppblåsbar docka till puben och kallar sig par.. bara för att få utöka sin samling med amatör p-bilder som de hoppas få utav lättlurade par eller tjejer. En del tjejer på puben är bara intresserade av "generösa" män som vill "skämma" bort dem, om killen är lite "generös" och ger en liten "gåva" på ett par tusen så får killen följa med hem. En del killar går runt nakna med vrålstånd och visar glatt upp sin kuk för alla tjejer de ser, dessutom tror dom att prinskorvar visst är 25 cm långa! En del personer av bägge kön har ett nytt civilstånd: "Annat" vilket verkar vara ett slags öppet förhållande där den andra partnern är med på allt utan att veta om det själv. En del tjejer värvar nya medlemmar till olika hemsidor på nätet genom att låtsas vara intresserade av alla killar de ser för att sedan be dem regga sig på sidan. En del går runt med en stor säck över hela kroppen och vägrar avslöja några fakta om sig själva, sedan klagar de över att de aldrig träffar någon och att de är ensamma.. En del kvinnor går omkring nakna, men med en svart pappåse över huvudet, på puben med en 25cm dildo i analen och söker ett seriöst förhållande med någon som inte bara tänker på sex. Sen beklagar de sig i sin dagbok över att de bara råkar på oseriösa killar. Eftersom det går över 100 killar på varje tjej så har väldigt många killar på puben börjat titta på andra killar i stället, fast de är hetero och vill ha en tjej egentligen.. Väldigt många på puben tror att dom ser bättre ut om dom berättar för alla att dom är 10 år yngre, 10 kg lättare och några cm längre än de egentligen är. En del kvinnor sitter bara i sitt stol, utan att prata eller ens söka ögonkontakt med någon, och beklagar sig över att inget händer.
    I like the way you say please while you're looking up at me...

• ulfsas

En nybliven brandman kommer hem från jobbet och berättar för frun om systemet de har på brandstationen:
    - När ettan ringer tar vi på våra jackor, när tvåan ringer glider vi nerför stången och när trean ringer är vi redo att köra iväg. Och nu tänkte jag att vi skulle ha samma system här hemma. När jag ropar Ett - klär du av dig alla kläder, när jag ropar Två - hoppar du ner i sängen och när jag ropar Tre - sätter vi igång...
    Hustrun tycker att det låter bra. 
    Följande kväll när mannen kommer hem ropar han Ett, varpå frun tar av sig kläderna. Han ropar Två och hon lägger sig i sängen. Han ropar Tre och de börjar ha sex. Plötsligt skriker frun:
    - Fyra.
    Mannen blir helt stilla och undrar:
    - Vad betyder det?
    - Mera slang, du är inte ens i närheten av elden!

• ulfsas

Är själv nästan uppe i 2 år lite beroende på vad man vill räkna. Om man tar inlämnandet av skilsmässopappren så var det sista maj men det var ju strul innan ett tag men på sätt och vis kom det som en blixt också här.
    Ibland var det bra och ibland var det tjafsigt men eg inget som jag trodde var en dealbreaker, utan inom de normala svängningarna för ett förhållande. Alla ''vet'' ju hur tjejer är, hormoner hit och mens dit Solig

Tji fick jag Förvånad

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 23:47:27 följande:
    Josun: Jag raggar på FB. Mitt nuvarande objekt träffade jag på en fest , addade och började ragga på. I sommars hittade jag en kille som var snabbinhoppare på jobbet, letade upp på FB, flirtade och tada mycket effektivt Rekomrnderar!

Fick i juni en FB förfrågan av en väldigt snygg tjej som jag inte kände sedan tidigare. Vi chattade lite och skulle ses för en fika men något kom emellan och hon var inte online på FB på länge så det rann lite ut i sanden. Synd tyckte jag. Jag tyckte att det var lite märkligt att hon inte gick att finna på Eniro eller Hitta. Sedan sökte jag på Google och efter ett bra tag så hittade jag en länk till Flashback där hon!!! diskuterades.... Det fanns en länk till hennes FBsida så det gick inte att missta sig på att det var rätt person. Där stod det att hon var en storbedragerska som lurat hantverkare och andra i husaffärer och annat. Hon skulle ha fört mycket stora belopp ut ur landet och själv satt hon med ca 10 miljoner i skuld till kronofogden...det nämndes också ett tjejnamn som jag kände igen från hennes FBsida. Denna kompis sades ha gått i borgen för bedragerskan i fråga. Lite senare såg jag att de inte var kompisar på FB mer så jag kontaktade borgenärskan med ett lite diskret skrivet brev på FB med en lätt undran om vad som försiggick. Efter ca sex veckor så kom det ett svar från henne att hennes bästa kompis, min nästan fikadejt alltså, hade lurat/skinnat henne på 50% av hennes tillgångar vilka var i en frisörsalong och en lägenhet. Hon bekräftade att allt det dåliga var sant. Ett kuriosa var att denna bedragerskans far skall ha varit en storbedragare själv. Kanske lite typiskt att de som ens kan lura folk ofta är väldigt trevliga och som i detta fallet så såg hon mycket bra ut. En tiopoängare. Som tur är så är jag inte helt lättlurad men vem vet vad som hänt om vi börjat dejta och jag blivit helt bortkollrad!!?? Lite lurt med dejtandet ibland då jag träffade en mycket vacker tjej på Café Opera 1a april förra året. (ett aprilskämt, jo jag vet) Vi umgicks i två månader och hade kul ihop så vi reste till London ihop. Jag hade märkt när vi var ute och åt att hon alltid gick på toa när räkningen kom in. Hon förde sig mycket elegant så jag var rätt stolt men då mitt X också var en mycket vacker kvinna så var jag efter 20 år ihop med henne ganska van vid det så jag var inte bortkollrad. Inte helt iaf. Väl i London så ville denna dam att jag skulle betala för allt även för henne när jag medvetet föreslog delning av utgifterna där för mat och hotell osv. Hon ville då att jag skulle betala allt pga att jag var äldre (47 mot hennes 43), jag var man ( sant), jag tjänade betydligt mer än henne som var lärarinna samt att hon hade en stor skatteskuld. Jag fattade hon inte hade råd med den livsstil hon ville leva baserat på de restauranger vi hamnade på och när hon berättat om var hon rest osv. Inte snittet för en lärarinna iaf. Hon låg alltså tungt skattskyldig och ville ha en gratissemester på en idiots(min då) bekostnad. Hade hon berättat om det hela innan avresan så hade läget varit annorlunda, kanske. Jag fick då nog och sa tack och hej i London så jag gick och fixade mig ett eget hotell. Så var den sagan all... Man får passa sig, It's a djungle out there ;) Synd man inte får någon FBförfrågan av en normal och trevlig tjej...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!