Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tack för ikväll! {#emotions_dlg.flower}

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 17:13:00 följande:
    Fan! Kunde man inte bara få stänga av sin hjärna en stund? Tankarna flyger kors och tvärs, jag orkar inte reda ut allt just nu!

Kommer du på hur så säg till!
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 17:28:19 följande:
    Happ, domen har fallit... Han tycker inte om mig på det viset. *slickar såren än en gång"
    Det suger men nu vet du iaf och slipper undra. Kram!
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 21:54:48 följande:
    En bra nyhet iaf: igår fick jag svart på vitt från Tingsrätten: jag är nu en skild kvinna!

Grattis, eller vad säger man tro? :P
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:59:50 följande:
    Det här är mitt inlägg #3.000 i tråden Skål

Nice! Skål
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 22:06:11 följande:
    Cocacola: I denna tråd säger man feting grattis och välkomnar i klubben

Haha, ok! 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-28 23:07:25 följande:
    Gokväll alla..;) har läst ikapp lite...jag har inte så mycket tid att skriva nu....händer saker omkring mig hela tiden tycker jag...igår och idag har jag 2 lgh som jag flyttstädar,ja i morrn med för den va skitig nå hemskt....så snart blir det en ny dator  Guld i mun

Kryssning ??? NÄR?;)
    Ska du flytta?

Jag har min nya nu

Augusti nån gång... När jag kan hoppas jag :P   
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-28 23:16:08 följande:
    Då är det okej att dricka mjölkdrinkar med andra ord.

Men va fan! Snacka inte om mjölkdrinkar då xD Vill ha en med wild africa och mjölk...
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-29 06:25:17 följande:
    det här är hopplöst, allt har börjat om igen. nu börjar jag tjuta för jag saknar henne och jag börjar tycka jag varit elak när jag varit arg på henne. jag önskar bara hon inte ignorerat mig. jag har aldrig älskat någon så mycket och det gör riktigt djävla ont att veta att det inte var ömsesidigt fast hon låtsades det.

Det är inte hopplöst. Tjut så mycket du behöver. Du har varit elak, känn besvikelsen över det och inse att gjort är gjort. Klart som fan att det gör ont. Känns smärtan och förstsätt tjut så länge du behöver. Förr eller senare tar även tårar slut. Klyschan tiden läker alla sår stämmer kanske, men man får lära sig att leva med ärren. Dessutom har du inte läkt än.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!