Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 21:30:04 följande:
    Dejt på torsdag Inte för att jag tror att det är en blivande pojkvännen men kul att hitta på ngt
    Nice! Ha så skoj och man vet aldrig.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-25 22:04:34 följande:
    Tjohoo klarade min tentaSkrattande Detta måste firas!

Grattis! Skål
  • Cocacola

Klickat bort över 400(!) likadana jävla felmeddelanden, något överdrivet kan jag tycka... Jag har fattat att datorn inte mår bra, fine!

Mejlat datorsnubben och sagt att det är dags för en ny så den beställs väl imorgon, han får klura lite. Tycke vi skulle bota denna med, och det skadar väl inte antar jag... alltid bra med en extra. Speciellt när man reagerar som mig när skiten inte funkar....

Nåja, blir det tyst från mig vet ni vad det beror på. I´ll be back! Men är här så länge det funkar haha...    

• Cocacola

Morrn, den här förkylningen får mig att vilja hoppa ut genbom ett fönster eller någon snart... Kanske tur att jag inte orkar röra mig mer än absolut nödvändigt. Men jag har allvarligt talat inte tid att må såhär nå mer och börjar känna mig sjukt stressad över det, jävla skitliv.... Jadå, jadå det blir väl bra nån jävla gång igen men nu tänker jag sova

• Cocacola
    Midori skrev 2012-06-27 17:35:39 följande:

*köper aktier i företaget som tillverkar Radar*

nejmen gud jag var beredd på att EN spindel skulle ligga död i badrummet, så när man kommer hem ligger den i hallen, fine tänker jag, uäck vad äckligt men fine. Så var det en till. HUA! Ge hit en man med spindelmördarskillz SpökeDöd *packar flyttkartongerna* 

Hade en fin spindelepisod igår kväll... Liten otäckning satt på botten på äldstas säng och jag skulle lägga dit en ny madrass var tanken. Bad naturligtvis min spingdelfångare till son att ta väck den så jag slapp ha med otäckningen att göra. I vanliga fall brukar detta höra samman med ett "Men mamma det är ju bara en spindel" men inte igår inte, då hette det att "den har ju inte gjort något, den har också rätt att leva" och "möt din rädsla", tog väl väck spindeln själv till sist och fick då höra att jag inte är hans vän något mer och att han inte tänkte sova där. VAD hände men min lilla spindeljägare undrar jag???

Men man med spindelmödrarskillz står på önskelistan här med! Skrattande  
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-26 07:58:16 följande:

God morgon! Inte deppa nu. Visst är det kasst att vara sjuk med efter regn kommer sol heter det ju. Passande i dessa tider :) När har du semester och vad skall du hitta på då?

Lite sent för ett godmorgon nu men datorn brakade ihop när jag skrev på svaret... Nu sitter jag och premiärtestar min nya.

Semester jadu... Har en vecka ledigt efter sommarjobbandet och innan ungarnas skola börjar men det blir väl då vi flyttar så om det räknas som semester eller ej vete katten... Men just nu vet jag ärligt talat inte riktigt hur det blir med det där jobbandet.

När har du semester och vad ska du hitta på?     
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-27 17:50:57 följande:
    Har precis kommit hem efter en över 4 mil lång cykeltur så nu har jag ont från mitten av kroppen och nedåtFlört
    Riktigt skönt var det med lite sol emellanåt också. Så nu har jag gjort träningen för dagen. Nu snart glassTungan ute

Såg att ni tänkt åka på kryssning i augusti, då hänger jag gärna på, skulle vara superkul att snacka skit och dricka vin irl och se vilka ni är.Skrattande   
    4 mil, inte illa!

Kryssning i Augusti, jag vill med! Om jag nu kan då men nog fan skulle jag behöva komma iväg en liten sväng och det vore kul att träffa alla.   
  • Cocacola

Vart tog min humor vägen? Behöver den om jag ska palla och den är borta. Kvar är bara en cola som mår skit.

• Cocacola
    takida skrev 2012-06-27 21:54:21 följande:
    Varför mår du skit?Rynkar på näsan

Slut på energi, slut på livslust
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-27 21:54:46 följande:
    Nämen vad har hänt colan? Rynkar på näsanHar du slut på kolsyra?(ok lite dåligt försök att försöka muntra upp)

Slut på kolsyra låter som en passande beskrivning, och fick mig att dra på smilbanden iaf en aning... Det finns tydligen hopp ändå... 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!