Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-30 02:26:14 följande:
    Ett tips annars är jag har läst att om man håller tummen tätt imot resten av handen och sedan vänder handflatan innåt så har man gjort sig en virtuell mun. 

Hahahahahahahaha om du kallar det tips behöver du fan ut och hångla omgående!
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-30 03:20:53 följande:
    Jag kan inte göra något åt att jag älskar henne fortfarande, jag har försökt allt. tänka på annat, bli arg på henne, vara elak mot henne så att hon kunde ge mig en anledning att avsky henne. men jag förstår bara mer och mer att jag inte tänkte klart när jag var bitter och förtvivlad. 

jag hoppas innerligt att det ska dyka upp någon annan, men som det känns nu så var mitt hjärta engångs programmerbart och tyvärr blev det på någon som inte ville ha det.

ja jag erkänner, jag har bara hånglat en gång- så det säger ju min skillnivå. det var mest menat som ett skämt iofs.

Det kommer att dyka upp någon annan, när du är redo för det och det kommer du att bli, men det tar tid.

Du hinner hågla mer, och ta inte alls så seriöst! Oavsett skillnivå får väl hångel med hand anses som en smula desperat   
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-30 03:36:32 följande:
    Nåja jag provade skriva en låt av det, För första gången på länge försökte jag skriva en text nu...

Do you remember? The first time that we met.
    I did surrender, my heartbeat was set.
    Do you remember? When we walked in your town.
    I was slender, but couldn't run you down.

I will carry these memories, for all time and forever.
    Nothing will change my mind, No matter what you did.
    I will always love you, you are on my mind.

I want to vanish, vanish from this earth.
    No matter what I cherish, I'm permanently hurt.
    Now I can't call you, No matter what I want.
    I'm blocked, blocked from your world.

I will carry these memories, for all time and forever.
    Nothing will change my mind, No matter what you did.
    I will always love you, unconditionally too.

Kanske blir lite längre.... 
    Nice! Nu kanske du hittat ett sätt att bearbeta som funkar för dig, fint formulerat också...

God natt! 
  • Cocacola

Nu ni ska jag sova och drömma om hångel Ska lyssna på min spellista under tiden tror jag är just på "everything´s gonna be alright" känns passande för flera...

Natti natti! 

• Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-30 18:13:38 följande:
    Nehä det är om jag ska göra något så enkelt som att ta mig ner till den lokala puben idag och dricka lite...

Nej?
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-30 18:15:37 följande:
    Samtidigt har jag faktiskt försökt skärpa mig lite och börja ragga lite... "I morgon är den första dagen på resten av ditt liv" känns lite relevant och upplyftande. jag måste försöka sluta lägga vikt på minnen.

Bra!
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-30 18:18:40 följande:
    Joj
    Mmmm för kombinationen piller och alkohol har ju varit så bra hittils?
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-30 14:32:07 följande:
    Hem till Stockholm med tåget om en stund... Hem till en jävligt tom lägenhet...
    Vi finns här! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    MissSaAnd skrev 2012-06-30 19:43:34 följande:
    Är det okej om man hoppar in här i gruppen?

Välkommen hit!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!