Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Har flyttat hela dagen så nu är jag så pass installerad på nya stället att jag bor här i stället för gammla lägenheten Har haft balkonghäng hela kvällen mycket pga att min balkonggranne också hängt en del på sin balkong och han är en mycket het kille som dock verkar vara fotbollshulligan

• Vanilla ice queen

Bulkleet: Ska tassa in i granntrappen i morgonbitti när jag ska iväg och kika Sen ska jag våga också... Fast jag har fasiken blivit lite bad as efter mitt år som singel och vågar mer och mer

• Vanilla ice queen

Bullkleet: hmm drygt läge... Välkommen till tråden iaf Hmm på tal om ex, jag brukar flirta med mitt ex nya granne när jag varit där. Misstänker dock att det finns smartare geografiska flirtställen...

• Vanilla ice queen

Hahaha coolt, grankillen börjar också på J (ja jag stalkade upp honom ) Med tanke på denna trånd så bådar J gott Fast jag är ju mest sugen på V förvisso men bra med lite välmöjlighet förvisso

• Vanilla ice queen

Bullkleet: What?

Madida: Åh vad härligt

Lemonina: HP är tråkigt, får massor med mail men jag tröttnar efter 2-3 mail med killarna fast de är görsnygga och allt det där. Jag tror att jag behöver jaga för att bli intresserad och på dessa sidor är det ju typ serverat och klart... Hur går det själv?

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-05-02 22:32:59 följande:
    Haha du är för rolig du Jag har ju däremot haft problemet att de som skrivit inte haft bild eller också har de inte varit intressanta. Så igår dök en kille på en vit springar upp på min sida. Asläcker!!! Men jag vet inte om hans ego är allt för stort. Iallafall han kommer från västerås och kanske ska hit på Lördag 

vit springare?? Wow låter iaf intressant och lite ego är ju bättre än någon som är osäker och har dåligt självförtroende (tycker jag iaf ) Västerås My home towne Hoppas det blir ngt så kan du hälsa på honom i Västerås och gå ut och partaja med mig
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!