Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Fy, har för mkt blod i mitt koffeinomlopp *gäspar* illa när klockan endast är typ 21. Kanske får sätta sig på balkongen och spana på grannen
Fy, har för mkt blod i mitt koffeinomlopp *gäspar* illa när klockan endast är typ 21. Kanske får sätta sig på balkongen och spana på grannen
Bullkleet; Jepp
Lenonina: åh vad duktigt gjort!
FV73: Nää fy vad trist! Berätta det för honom för sånt är fan inte ok!!!
Hur 17 hittar man roliga singeltjejkompisar?! Man kan ju typ inte gå ut och ragga liksom. Jag är så sjukt aktiv jämt och vill hitta på spontana saker men tråkigt aldeles ensamen ju
Alla har ju man och barn varje vecka och det behövs framförhållning och planering. Jag har ju iof också barn men bara på 50%...
Eskilstuna och Västerås (typisch)
Bullkleet: nää du är ju inte tjej...
Takida: mm hade varit något
Men jag blir så sjukt uttråkad jag vill liksom inte springa på krogen, men att spontant kunna dra ut och spela fotboll, grilla eller vad 17 som helst.
Jo världen är liten fick jag minsan också erfara för några dagar sedan på FB
Takida: Haha hade du? Har du spelat länge? Jag spelade Lite på högstadiet men fotboll, brännboll, beatch volleyboll eller whatever fungerar för mig. Eller min favvo! Åka ut med bilen mitt i natten i skogen och gå på undangömda kyrkogårdar och dyl och leta spöken hahaha sen tar man med fika från McD i bilen så klart