• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Någon som jag då, som nästan bara har töntiga bilder där jag gör grimaser eller är utspökad på nåt sätt - vad tänker man då om mig? Att jag är oseriös?

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    nu123 skrev 2012-11-16 17:06:27 följande:
    Tänker mest att du har en väldigt stor hund! :)

Sitter och ugglar i utlandet och är för trött att dra mig ut. Det ligger två rockklubbar nere på gatuplan och det soundcheckas för fullt. Kl. är nu 20:05 här. Kanske får ett ryck och ramlar ned. Det kommer inte bli några partybilder. heh.

Jaså? Och så är det inte ens min hund :)
  • Madida
    MrC skrev 2012-11-16 17:07:17 följande:
    Är du på HP? Vill du avslöja vad du heter där? (skicka till min inbox får jag se)Fråga Cajsasmamma, hon vet.

Klart att jag hade kunnat avslöja det, men jag avregga mig för ca två veckor sedan
  • Madida
    MrC skrev 2012-11-16 17:54:32 följande:
    aha. Var är dina jaktmarker nu då?

Har inga jaktmarker längre. Har gett upp
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 18:33:04 följande:
    Madida: När jag ser sånna bilder så tänker jag snarare att du iaf inte verkar vara tråkig

Bra! För jag är ju fantastiskt kul
  • Madida
    lemonina skrev 2012-11-16 19:04:57 följande:
    Jag skulle tänka att det ser ut som du är en himla glad och rolig människa som inte deppar och ser positivt på det mesta. Jag skulle förmódligen vara lite avundsjuk på dig för att jag önskar att jag skulle kunna ha så roligt jämnt

Men åh! Kärlek till dig! Bli man och ragga på mig så är du snäll
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 19:41:38 följande:
    Madida: Japp, synd att du måste bo så långt bort. Misstänker att du hade varit ett awesome tillskott i vår glada partytrio här i tråden

Ja i de lägena är det verkligen trist att jag bor här. Vill ju också vara med er och leka!
  • Madida
    MrC skrev 2012-11-16 20:03:32 följande:
    Var bor alla då?

Jag bor i Sollentuna, men är i Piteå just nu.

Malmö!
  • Madida
    MrC skrev 2012-11-16 20:22:36 följande:
    Jag är en sucker för dialekter och speciellt då de från de södra landskapen, för att det är så exotiska för mig som är norrlänning. Säg nå dirty på skånska och jag är såld liksom.

Haha! Ledsen att göra dig besviken men jag snackar inte speciellt mycket skånska. Mer en blandning av småländska, blekingska och skånska
  • Madida
    MrC skrev 2012-11-16 21:01:16 följande:
    Jag hör ingen skillnad, sa ju "södra landskapen". Flört

Nähä, klockan är 9, jag sov inget igår natt och bara 1 timma på dagen. Snart ska jag sova, lång dag imorgon.

Då ska jag spela in ett ljudklipp där jag säger nåt riktigt porrigt och skicka till dig! Som julklapp
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!