• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 15:14:16 följande:
    Jag har alldeles för många poäng, inte gör det någon skillnad. Jag andas, äter och... som alla andra

Skrattade åt min senaste mening där, men förutom meningsbyggnad just här så känner jag det inte som någon börda att vara utan, men rent proffesionellt skulle viss fördjupning varit till nytta.

Laga mat och skriva på FL - män kan inte multitaska Solig  
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-14 14:06:10 följande:
    Då var man hemma från dejten. Det slutade med en övernattning.

Jodå, jag är en slampa, haha!
    Två gånger till och med

Men fan vet om det kommer bli fler dejter med denna karl, han är nog ganska nöjd med det han fick och avskedet kändes kallt när jag skulle åka.
    Helt ok, jag är också nöjd även om det inte skulle bli mera

Way to go girl!
  • Anonym (Nervös dejtare)

Skickade iväg ett sms där jag tackade för en trevlig kväll och önskade honom en bra jobbvecka.
    Inget svar. Kan nog anta att jag hade rätt om att han inte är intresserad av mer än det han fick.

Jaja, bara att gå vidare och maila till nästa

(Ja, jag skata bort honom från min facebook, förbrukade exemplar vill jag inte ha med i vänlistan)

• Anonym (Mia)
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-14 17:59:53 följande:
    Skickade iväg ett sms där jag tackade för en trevlig kväll och önskade honom en bra jobbvecka.
    Inget svar. Kan nog anta att jag hade rätt om att han inte är intresserad av mer än det han fick.

Jaja, bara att gå vidare och maila till nästa

(Ja, jag skata bort honom från min facebook, förbrukade exemplar vill jag inte ha med i vänlistan)

Kan man inte lägga sånt folk i en särskilt hörna på fb så att vi andra också vet att han är förbrukad.
    Men i vilket fall så verkar du ha landat. Nästa dejt blir inte lika nervös.   
  • Anonym (Nervös dejtare)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-14 18:10:16 följande:
    Kan man inte lägga sånt folk i en särskilt hörna på fb så att vi andra också vet att han är förbrukad.
    Men i vilket fall så verkar du ha landat. Nästa dejt blir inte lika nervös.    
    Haha, om du dejtar i Jönköping så kunde jag ju avslöja hans nick på HP.
    Nej, självklart skulle jag inte göra det.
    Den som får honom på fall tillslut kommer att få en snubbe som vet vad han gör i sängen iallafall, =)
  • Sofia1970

Helgens sista dejt blev inställd, ingen aning om varför, men det spelar inte så stor roll. Jag var barnvakt över natten och blev väckt flera gånger. fast de små liven hade iaf den gosa smaken att sova till efter 7 i morse. Jag var lite för trött för dejt iaf.
    vi får väl se om han hör av sig eller om den inställda dejten innebar att intresset försvunnit.

• Anonym (Hopplös:))

Okej, har varit borta i ca 1,5 dygn och det är ungefär 3 sidor som bara handlar om hångel. Gott

Själv snackar jag inte bara, jag utför Var på fest igår och hittade nåt ungt exemplar jag smakade lite på. Kommer absolut inte bli nåt där men trevligt var det oavsett

Tänker för mycket på killen jag ska träffa på tisdag. Måste få det gjort så jag vet om jag ska släppa och gå vidare eller hålla fast och se vad som händer. Han upptar för mycket plats i mitt huvud just nu

• Sofia1970
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-14 22:40:47 följande:
    Okej, har varit borta i ca 1,5 dygn och det är ungefär 3 sidor som bara handlar om hångel. Gott

Själv snackar jag inte bara, jag utför Var på fest igår och hittade nåt ungt exemplar jag smakade lite på. Kommer absolut inte bli nåt där men trevligt var det oavsett

Tänker för mycket på killen jag ska träffa på tisdag. Måste få det gjort så jag vet om jag ska släppa och gå vidare eller hålla fast och se vad som händer. Han upptar för mycket plats i mitt huvud just nu
    Härligt med lite hångel i praktiken. Hoppas det blir bra på tisdag oavsett hur det går sen.
  • Baginbox
    Hm... Jag lägger inga värderingar här men det skulle vara intressant att höra lite åsikter från allmänheten om en kille skrivit detta..
  • Ernst Hugo

Så det blev fest istället för dubbeldejt? *L*
    Come on katten - det svänger ju...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!