• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 16:01:32 följande:
    Jag har dejtat i helgen. Det har varit trevliga dejter. Mina absolut första från nätdejtingsida. Jag har konstaterat att det inte är min grej och tagit bort mig från HP 

Och det är också något man kan få ut av det hela. Men kul att du hade trevliga dejter.
  • Anonym (Nervös dejtare)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 15:46:14 följande:
    Klart det blir hångel. Känns det ok så gå ett steg längre.

Har själv fått sms igår och idag från en kille jag dejtade i våras. Han vill träffas, helt uppenbart enbart för att ha sex. Men killen kan väl åtminstone låtsas att han ser mig som något mer än ett ligg. Jag drar på det bara för att jäklas lite med honom. he he
    Hihi, ja man hoppas ju på lite hångel iallafall.
    Allt är ju som förberett för det liksom, hemma hos honom, sitta i soffan ihop och krypa tätt intill och så leder det ena till det andra.
    Men man vet aldrig, ska inte hoppas eller tro för mycket.
    ´Dock har jag tagit "fintrosorna" om-ut-i-fall-att.

Uppdatering följer, nu ska jag fixa mig klart innan jag ska åka
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-13 16:29:31 följande:
    Hihi, ja man hoppas ju på lite hångel iallafall.
    Allt är ju som förberett för det liksom, hemma hos honom, sitta i soffan ihop och krypa tätt intill och så leder det ena till det andra.
    Men man vet aldrig, ska inte hoppas eller tro för mycket.
    ´Dock har jag tagit "fintrosorna" om-ut-i-fall-att.

Uppdatering följer, nu ska jag fixa mig klart innan jag ska åka

Lustigt att man kan bli besviken på att det inte blev nåt fastän man inte ville ha nåt ibland.

Ha så kul. Vill gärna höra vad filmen handlade om sen.  
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 16:03:22 följande:
    Och det är också något man kan få ut av det hela. Men kul att du hade trevliga dejter.
    Ja det är väl en insikt god som någon. Dessutom är jag alldeles för trevlig och snäll för att dejta öht. jag lider av tvångsmässig trevlighet. Jag kommer dock hålla ögonen på er här inne.  Får jag inget hångel ska ingen annan ha det heller.  
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 16:43:11 följande:
    Ja det är väl en insikt god som någon. Dessutom är jag alldeles för trevlig och snäll för att dejta öht. jag lider av tvångsmässig trevlighet. Jag kommer dock hålla ögonen på er här inne.  Får jag inget hångel ska ingen annan ha det heller.  

Jag tycker att det är undantag på att hångla med Baloou.
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 16:44:10 följande:
    Jag tycker att det är undantag på att hångla med Baloou.
    Ser du mig hångla med Baloou kanske? hmm nej inga undantag punkt och utropstecken. 
  • uniMog

Jag kan hångla med Baloou? Allt för mina medsystrar!

Forgive me, shiny special one. I beg of you to rip out my inadequate tongue.
  • Sofia1970
    uniMog skrev 2011-08-13 16:56:02 följande:
    Jag kan hångla med Baloou? Allt för mina medsystrar!
    Är det ingen som lyssnara på mig? Får jag inget hångel får ingen annan det! :-*
  • Sofia1970

I övrigt håller jag med UniMog om det där med sex. Vill jag så vill jag och vill jag inte så vill jag inte. Spelar ingen roll om det är första dejten eller 75:e.

• Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 17:10:56 följande:
    Är det ingen som lyssnara på mig? Får jag inget hångel får ingen annan det! :-*

uniMog och jag tänker hångla med Baloou i alla fall, så det så.
    Och jag håller med om sexet också. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!