• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Lillajag)

Är singel och tänkte bli medlem på någon dejting sidan. Vilken rekomenderar ni? Finns det någon man ska undvika osv? 

• Anonym (Mia)
    Anonym (Lillajag) skrev 2011-08-13 17:19:54 följande:
    Är singel och tänkte bli medlem på någon dejting sidan. Vilken rekomenderar ni? Finns det någon man ska undvika osv? 

Det är nog väldigt individuellt vad man gillar.
    HP, som är gratis, gillar inte jag, men jag vet att det är många som gör det. Jag gillar Shakemyworld bäst, MP och EK är väl på ett ungefär lika.

Hoppas att du hittar rätt sajt som fungerar för dig.    
  • Anonym (ny)
    Gillar EK för jag tycker den är enkel och tydlig. Kostar dock pengar men tycker det är värt det faktiskt.
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 17:16:55 följande:
    uniMog och jag tänker hångla med Baloou i alla fall, så det så.
    Och jag håller med om sexet också. 
    fy vad ni är taskiga *sätter mig och surar*
  • Sofia1970
    hp är gratis och det rör sig rejält med folk där.
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 17:52:26 följande:
    fy vad ni är taskiga *sätter mig och surar*

Ja tänk för att vi är det. Men vi tycker om dig ändå. Hjärta

Jaha. Pratade till slut med dejten från i våras. Han ville träffas redan i fredags och har legat p åmig sen dess via sms. Han har ringt, men jag har inte svarat. Nu ringde han upp och jag svarade.
    Så han tyckte att vi måste träffas någon gång i augusti, eller åtminstone nom fyra veckors tid. Intressant dejt-datum må jag säga. Ja vi skulle höras av i alla fall.

Sen är jag plötsligt bjuden på reunion-fest och pub-spelning på söder den närmsta tiden. Alla lediga helger är numera olediga. Känner mig extremt åtråvärd och eftertraktad trots alla dissningar. Lite tvetydig känsla.     
  • Anonym (Lillajag)

Tack för svar Jag blev medlem på happypancake, får testa lite där innan jag betalar någon annan stans för att vara medlem :)  Se om detta är min grejj eller inte :P

• Anonym (Mia)
    Anonym (Lillajag) skrev 2011-08-13 18:22:29 följande:
    Tack för svar Jag blev medlem på happypancake, får testa lite där innan jag betalar någon annan stans för att vara medlem :)  Se om detta är min grejj eller inte :P

Bra idé.
  • Sofia1970
    Anonym (Lillajag) skrev 2011-08-13 18:22:29 följande:
    Helt klart en bra ide och du man får sålla rätt friskt.
  • Anonym (Lillajag)
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 20:42:06 följande:
    Helt klart en bra ide och du man får sålla rätt friskt.
    Ja det var en del knasigt folk där :P Men jag har inte lagt ut nån bild än.. vågar inte riktigt det. Vill bara kolla läget lite :) 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!