Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hon har svarat på mitt andra mejl, men jag tror inte att hon är intresserad av mig.

Jag slängde iväg ett till, med en fråga. Får se om hon vill fortsätta konversera...

Man är så tacksam för det lilla man får... Drömmer

• Glädje58

Ni förstår ju hur lite respons jag får på hp, eftersom jag blir helt exalterad av att bara få ett svar på ett mail  {#emotions_dlg.flower}  Skål  Hjärta  Drömmer

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-18 20:43:53 följande:
    Ok då det är ju inte så hemskt, fick in ordet sex i meningen också
    Fan, du är ju hur duktig som helst på att läsa mellan raderna  
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-18 20:48:01 följande:
    Intressant att du verkar ha en större skala än mig då det gäller "vacker" :P Jag har ungefär fyra steg har jag märkt.

1. NEJ!
    2. Njä...  /  för tillgjord
    3. Helt okej  / söt
    4. Stil som passar mig

Är väldigt känslig på om folk har tagit "modellbilder" och liknande för det blir ju en viss skillnad om man har rätt ljus mot inte. Ganska ofta hamnar den typen av bilder i 2:an.

Men har du inte kategorin 5. Jag bara smälter, blir varm inombords. Tunnelseende. Allt annat omkring är helt oviktigt.
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-18 20:55:44 följande:
    Det händer mig ibland men det är på såna som inte svarar.
    Men nu svarade hon mig  Glad   Hon är helt klart kategori 5
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-18 21:01:25 följande:
    Härligt Då måste hon ju vara intresserad iaf
    Knappast, men det gäller att skriva så hon nästan är tvungen att svara  Skrattande

Jag kommer ihåg att en kvinna skrev till min andra profil (idioten) och tyckte både det ena och andra, dessutom så ville hon inte konversera med män utan foto, vilket jag saknade. Jag lyckades hålla igång samtalet fram och tillbaka minst tio gånger. Hon som inte ville prata med de som saknade foto haha...
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-18 21:08:08 följande:
    Aldrig varit med om... Alltså hur stor skillnad kan det vara på folk och folk egentligen? Inte på grund av en bild iaf för min del :P

Det är ju inte så att bilden påverkar människan i sig. Men visst är det skillnad. Min vän som jag har tjatat om tidigare, hon är en femma. Så himla vacker, underbara ögon, härligt skratt och humor. Sen har hon också en del sämre sidor. Men en del människor är ju helt livlösa, tomma i blicken, suger energi...
  • Glädje58

Jag ska ut i regnet och jobba lite. Hon hör inte av sig mer tror jag. Jaja, pulsen gick upp till en skön nivå i alla fall... Drömmer

• Glädje58

Stendött från min drömkvinna på hp. Vad gjorde jag då? Jo, jag skrev till Madida på hp och kände att det nog blir hon och jag i alla fall  Glad  Vi får ta det praktiska på festen sen

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!