Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2012-02-18 23:29:59 följande:

Jaja.... Men jag tror ändå att du borde ta dig en tur norröver snart. Eller bjuda ner mig på den där brunchen

Brunch är ju så himla gott...
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-18 23:36:03 följande:
    Nu ska jag lägga mej i sängen o glo på tv
    Sov så gott alla fina  
    Vilket program ska du sova till?
  • Glädje58

Vad skönt, jag missade hela festivalen. Jag har alltid tänkt att jag ska skriva en låt och komma med i tävlingen. Får se om jag är med nästa gång. Då vill jag att ni är med mig i green room  Skrattande

• Glädje58

Fick en räkning från radiotjänst. Om jag hade råkat glömma bort att jag har teve så kunde jag betala 2100 kronor för ett år. Skönt att teven åkte ut för flerar år sedan.

• Glädje58
    Racer x skrev 2012-02-19 01:03:30 följande:
    Skänkte min tv till bättre behövande, och har inte saknat den än.

Oj då, hade de varit dumma mot dig  Flört
  • Glädje58
    Racer x skrev 2012-02-19 01:17:16 följande:
    Kör en ps3 och mediaspelare via en proj, då är tv litet Skrattande

Jag förstår  Glad
  • Glädje58

Det enda som skulle få mig att hamna i tevesoffan skulle vara att ligga och mysa och kela med en kvinna. Ligga sked och bara köra in näsan i hennes härliga nacke. Mmmm, strunt samma vad som visas på teve Solig

• Glädje58

Tjejer, hur tänker ni när en kille har varit inne på er profil och tittat bara. Går ni in och tittar på hans profil när ni är inloggade. Och skulle han verka intressant, tar ni då och skriver något? Eller tror ni att han inte var intresserad av er.

Tänkte på det när jag tittade på de som var inloggade nu. Om man ser att man är för gammal så brukar jag inte skriva till dem. Men nu upptäckte jag att några av dem var inne för att kolla in mig. Har jag tur så kanske de tar kontakt med mig.

• Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-19 12:19:17 följande:
    Ha, ha... här räcker det med att någon kikat in på min sida mer än en gång.. speciellt om det blivit 3grr... Såg idag en som kikat in 3ggr utan att jag varit in på hans så jag var ju tvungen att kika på hans presentation, lät ju inte alldeles ointressant.

Nog pratat om nig, hu gick mejlandet? har iofs några sidor till att läsa ikapp så det har du kanske redan skrivit. 
    Det tog plötsligt slut efter tre rundor.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-19 12:35:02 följande:
    Tre gånger är senildemens
    Stämmer in på mig haha... Jag glömmer ofta bort vilka jag har besökt  Obestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!