Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-08-26 00:01:53 följande:

Nej då, hon vet om att jag uppskattade både brev och dejt Solig men skulle hon läsa detta och tveka på om det var henne jag menade så....

Så låga tankar du har om mig NS {#emotions_dlg.flower}  
    Hehe puh! Det var skönt att höra! Nä, har egentligen inga låga tankar om dig alls. Men började ju funderar där lite och tur att jag hade fel!
  • Night sky
    visma1 skrev 2012-08-26 08:56:11 följande:
    Håller absolut med dig! Är man inte lycklig ensam tar man vem som helst för att slippa vara just ensam.
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-26 23:44:33 följande:
    Semester!!!! ;)))Glad
    Åh men vad härligt! Vad ska du hitta på för spännande?
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-08-27 17:07:19 följande:
    Helt ok. Men inget jobb eller date på g. När jag var i London typiskt nog höll de på med rekrytering för ett jobb som jag sökt via bemanningsföretag. De har gått vidare, men kommer presentera mig för företaget om de kandidaterna inte är intressanta. Blir så irriterad! Har varit hemma hela sommaren så sticker man iväg ett par dagar då händer det grejer minsann så jag missar det. Har inte fått svar på extrajobbet än, men vi får väl se hur det går. Annars får jag börja plugga igen om en veckaObestämdNågon date på g? Glad
    Mäh lemonina.. varför händer sånt så ofta? Vad trist, så typiskt liksom. Hoppas nåt annat dyker upp för dig!
  • Night sky
    Colan: Vad skönt att flytten gick bra och att ni börjar komma i ordning!

Madida: Men vad sjutton!? Halsfluss? Kom du inte på nåt lite mer lindrigare? Usch, stackare säger jag! Krya på dig!

CM: Åh fikadejt! Vad kul! Lycka till! 
  • Night sky
    cajsasmamma skrev 2012-08-30 22:56:21 följande:
    Jo jag var på dejt idag Gick över förväntan och det blir fler dejter för våran del nog
    Vad kul CM! Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-08-31 10:57:51 följande:
    Pust packa städa packa städa packa städa
    Lycka till med flytten! Hoppas allt flyter på fint!
    Madida skrev 2012-08-31 14:02:47 följande:
    För er som oroat er halvt ihjäl (förstår att ni är många) kan jag berätta att jag överlevde halsflussen
    Oj vilken tur! Skönt att du mår bättre och överlevde!

• Night sky
    Madida skrev 2012-08-31 15:59:31 följande:

Dessutom har jag en dejt imorgon. En "andra dejt" med samma person. Det händer inte ofta Det ska bli trevligt även om han verkar mer intresserad än jag. Men vi får se..

Ser nu att jag höll på att missa att du skulle på en andra dejt...lycka till!
    Näckrosen skrev 2012-08-31 19:15:18 följande:
    Jag ska börja baka annanaspaj nu. 25 portioner... Och någon annan dag innan fredag, lika mycket äppelpaj.
    Åh vad gott! Tungan ute Men 25 portioner? Vad händer hos dig?

• Night sky
    visma1 skrev 2012-08-31 20:03:23 följande:
    Night sky: Hur går det med dejten?
    Hej Visma! Hur är läget?

Jo tack! Det verkar gå bra hittills faktiskt... skickar inbox till dig! Fika snart?

• Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-09-01 09:11:38 följande:
    Hallo i tråden Solig

Någon nysvirad och någon nydejtad här, förutom NS som har en relation nu då Drömmer  
    Hej!
    Hur går det för dig då EH? Är du nysvirad och/eller nydejtad då?

Jag vill nog fortfarande kalla mig dejtande... relation? Nja, det är alltför tidigt
    Näckrosen skrev 2012-09-01 08:21:17 följande:
    Ang annanaspajen. Vi ska ha släktträff nästa helg, så jag ska göra lika mkt äpplepaj också...
    Vad duktig du är! Kul med släktträff.
    Jag måste ta och testa ditt recept på annanaspajen också Tungan ute

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!