Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-08-16 11:56:46 följande:
    Haha, vet inte om jag kan svar på det utan att skriva ett vääääldigt långt och förklarande inlägg. Men han borde höra av sig inom ca 1 dygn.

Det där med en vecka låter absolut stört jag håller med, men det är de två längsta uppehåll vi haft utan att ha kontakt. Tidigare i somras. Jag tolkade det som att han tappat intresset, speciellt andra gången men där hade jag absolut fel. Hur det är nu vet jag inte. och nej, han beter sig helt klart inte som de flesta andra. Det har han dock inte gjort de senaste 5 månaderna heller så jag förväntar mig inte direkt att han ska börja göra det nu.
    Ja okej. Du är ju den som vet bäst eftersom det är er situation. Men om du vill ha svar snart så håller jag mina tummar att du också kommer att få det! {#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-16 12:27:23 följande:
    NS: Kikar in och ser att du haft en bra dejt! Kuuuuul!
    Tackar!

Fast vi har flyttat träffen till i morgon istället. En sjuk släkting kom emellan... fast en andra dejt på en fredagskväll är och blir nog bättre än en torsdagskväll iallafall  
  • Night sky
    kitkat skrev 2012-08-16 19:55:29 följande:
    GRATTIS! Fy fan vad kul att höra! Håller tummarna för att det blir en bra andra dejt. :)
    Tackar! Men jag får vänta tills i morgon med den andra dejten!
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-16 19:59:46 följande:
    Ja hångla är aldrig felTungan ute
    Go takida go!

Jag tror allt jag får hångla till det lite imorgon jag med!  Drömmer
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-16 20:30:43 följande:
    Nice!Skrattande
    Eller tror och tror.. här ska hånglas, det har jag redan bestämt haha!
  • Night sky

Vad är det med hår!!!! Bestämt mig för att ha mitt hår på ett sätt ikväll men samarbetar håret?? Nä, inte! Fan... hur ska jag ha håret nu då!? Suck!!!
    Skulle vara skönt med riktigt kort hår som inte kan jävlas när man ska på dejt! Skrikandes 

Colan fått nåt svar?

Vad har hänt med bilen Racer?

• Night sky
    takida skrev 2012-08-18 09:39:44 följande:
    Just nu är ångesten total, det blåser, det regnar och jag gillar inte direkt att bada ens i strålande solsken så vad ska hon då göra idag? Inte bara ta sig ett dopp utan simma 1km i det här jäkla vädretRynkar på näsan

Det enda som driver mig att genomföra loppet nu är känslan jag kommer ha när jag är klar, för då mina vänner kommer jag att vara jäkligt stolt över mig självGlad
    Lycka till takida!
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-18 17:45:05 följande:
    Jag lever!;)
    Jippi! Vilken tur vi har! Grattis, har det gått bra!?
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-18 17:54:11 följande:
    Jag är riktigt nöjd över att jag gjort det och över min tid;) simmade i mål på sisådär 29 minuter. Det var kallt, det var vågigt och blev en hel del kallsupar, men jag fixade det galant!
    Så duktig du är! Skål 
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-18 19:45:30 följande:
    Tack{#emotions_dlg.flower}
    Hur gick dejt nummer två då? Måste ju uppdatera ossSkrattande
    Varsigod!

Jo, dejt nummer två gick bara fint. Hånglade så pass mycket man har samvete att göra på offentlig plats haha
    Hehe.. nä, men det var mysigt, åt middag och se drack vi öl.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!