Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-23 17:39:30 följande:
    Lycka till alla som ska på dejtSolig

Här blir det playdate hehe{#emotions_dlg.djavulsk} i kväll  
    Lycka till på playdaten! Ha så kul!
    Det ska jag ha... 
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-08-24 09:40:03 följande:
    God morgon! Solig

Det var nån som hörde av sig mer igår kväll, i natt när jag sov och i morse när jag vaknade. Skrattande
    Vad kul att du fått mer respons av "någon"!!
    Cocacola skrev 2012-08-24 00:30:39 följande:
    Lite uppdatering hur det gått på kvällens dejter? Väntar otåligt!
    Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd och belåten över min dejt i går kväll/natt. Drömmer

• Night sky
    Cocacola skrev 2012-08-25 14:07:36 följande:
    Japp! Skrattande

Hehe, då är det som det ska vara då.
    Hehe.. ja, då är det som det ska vara!

Hoppas du kom i ordning och fick in lite saker i bilen innan flytten!  
    Och sjutton hur duktig du var på att läsa tillbaka!  
  • Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-08-25 22:10:22 följande:

Ja man blir impad {#emotions_dlg.flower}  

NS - är lite avis på hur lycklig du verkar. Solig 
    Ja, jag kan inte sticka under stolen med att det känns bra just nu... I morgon kommer ett eldprov, då får vi se vad han går för. Vi ska nämligen till Ikea på en söndag Förvånad Drömmer

Du kommer nog att träffa någon och bli lycklig du med!

Men jag vågar inte riktigt ta ut något i förskott när det gäller mig... jag har lite dålig erfarenhet av att lycka håller för evigt Foten i munnen
  • Night sky
    snos81 skrev 2012-08-25 22:26:48 följande:
    Hej ville bara lägga in en sak här om internetdejting. Jag är 31år och hittade min stora kärlek på nätet. Vi är gifta och har två barn och hus tillsammans. Så det går att hitta sin stora kärlek där. Ville bara skriva detta till alla som tvivlar om den rätta finns där ute i härvan.
    Tack för din berättelse, det ger ju hopp!
    visma1 skrev 2012-08-25 22:30:38 följande:
    Ojoj ska ni redan börja spana in möbler till en gemensam lägenhet? Tungan ute
    Haha Visma ohnej! Förvånad
    Nä, nu ska vi inte gå saker i förväg här inte! Jag behöver förvaring för mitt hem och han vill titta på saker för sitt hem... sååå nu tar vi det lilla lugna!

• Night sky
    visma1 skrev 2012-08-25 22:43:49 följande:
    Haha! Upptäckte förra helgen att jag var ganska så ensam om att vara singel på Ikea, men vad fan vi singlar måste väl också handla där eller shoppar alla på nätet?
    Nä, jag har nog mest gått på ikea som singel faktiskt! Eller så är det bara de gånger man tänker mer på? Eller så raggar singlar upp kompisar eller familj som de kan besöka ikea med så de slipper gå ensamma?
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-25 23:04:24 följande:
    Jag tänkte ta mig en singeltripp till ikea nästa vecka, en klar fördel är ju att man slipper tjafsa med någon om vad man ska köpa då man köper precis det man vill haSkrattande
    Jovisst är det skönt utan tjafs eller nån som bara följer med utan något egentligt intresse som bara vill åka hem eller drömmer om korv med bröd på vägen ut
  • Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-08-25 23:03:46 följande:
    Det är väl det som är det värsta i dejtingfrågan för mig kanske Glad jag är ganska lycklig ensam. Men kanske bara som jag säger tills jag träffar den rätta.

Tror iofs att jag vet vad jag söker nu - verkar desto svårare att hitta Solig   
    Man måste vara lycklig ensam också, annars mår man inte så bra och då är det nog svårt att träffa någon ...så tror jag iallafall!
    takida skrev 2012-08-25 23:15:45 följande:
    Ja det är ju detGlad men vad som ligger mig i fatet är att jag har ingen som helst koll på vad som funkar ihop och får det aldrig sådär mysigt. Har också tummen mitt i handen så att få upp något på väggarna är i stort sätt en omöjlighet, sen tycker jag att det är rätt tråkigt också.  På den tiden jag var singel så skötte min sambo allt sånt, han hade en bra känsla för smak. 
    Men jag försöker och har blivit iaf något bättre på den fronten. 
    Hade du en sambo i killformat när du var singel? Vilken lyx!  

• Night sky
    takida skrev 2012-08-25 23:33:15 följande:
    Haha, glömde ett litet inteSkrattande
    men du fattade vad jag menade iafFlört
    Haha... tänkte väl! Men man kan ju aldrig vara helt säker!
  • Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-08-25 23:36:51 följande:
    Synd att jag inte kan citera från brevet min senaste dejt skrev {#emotions_dlg.flower} hon skrev det så vackert och så sant (så om du läser detta inlägg nu V så vet du att jag uppskattade det).

Trevligt är inte nära, att det känns ok är inte i närheten och personligen blir jag inte avtrubbad och är oxå en ganska kinkig typ Glad Senaste dejten var precis som det skall kännas. Det känns lätt, man blir glad, man tycker om, man känner sig omtyckt, man vill ha mer, man är lite nervös.

Sedan kan det ändå finnas saker som gör att fortsättning...........trots allt inte följer.    
    Va? Du borde kanske ha sagt att du uppskattade det din senaste dejt skrivit!? Ska hon nu eventuellt få läsa det här istället? Förvånad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!